کسب مقام دانشجوی واحد علوم دارویی در کارگاه بین المللی پیشرفته علوم اعصاب

دانشجوی داروسازی واحد علوم دارویی موفق به کسب مقام در کارگاه بین المللی پیشرفته علوم اعصاب شد.

به گزارش ایسکانیوز، مرجان قولقاسمی، دانشجوی داروسازی واحد علوم دارویی عنوان ارائه برتر در زمینه techniques for neurodegenration and repair bud در کارگاه بین المللی پیشرفته علوم اعصاب را از آن خود کرد.

این کارگاه بین‌المللی پیشرفته علوم اعصاب، 9 تا 22 اردیبهشت ماه امسال با همکاری سازمان جهانی تحقیقات مغز (IBRO)، دانشگاه تربیت مدرس و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در تهران برگزار شد.

در این کارگاه بین‌المللی پیشرفته علوم اعصاب در تهران، اساتید برجسته‌ای از کشورهای آمریکا، آلمان، انگلیس و ایران حضور داشتند و شرکت کنندگان این کارگاه دانشجویان دکتری و پسا دکتری از کشورهای هند، اندونزی، نپال، پاکستان و ایران بودند.

شرکت کنندگان علاوه بر حضور در جلسات سخنرانی، با موضوعات و تکنیک‌های پیشرفته پژوهش در زمینه علوم اعصاب شناختی تحت نظارت اساتید برجسته آشنا شدند.

در 10 سال اخیر بیش از هفت دوره از کارگاه های علوم اعصاب IBRO در ایران برگزار شده است، اما تا کنون کارگاه پیشرفته‌ای که نیازمند به وجود زیرساخت‌ها و دانش سطح بالا باشد، برگزار نشده بود و کارگاه‌های پیشرفته در آسیا تا کنون فقط در کشورهای ژاپن، چین و کره جنوبی برگزار می‌شد.

کد خبر: 779734

وب گردی

وب گردی