بیانیه جامعه اهل سنت تایباد در تحسین اراده و قدرت مردم در انتخابات

جامعه اهل سنت تایباد در تحسین اراده و قدرت مردم در انتخابات بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش ایسکانیوز، جامعه اهل سنت تایباد در بیانیه خود آورده است : مردم ایران با حضور حداکثری و مدبرانه در انتخابات 29اردیبهشت ، اراده ملی و قدرت خود را به رخ ابرقدرتها و بدخواهان نظام کشاندند.

در بیانیه جامعه اهل سنت، طلاب و مدرسان حوزه های علمیه اهل سنت تایباد آمده است: ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی به صحنه آمدند و به فرمان رهبری لبیک گفتند و با حضور پر شور و عزم ملی، اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان دادند.

این بیانیه می افزاید:قشرهای مختلف ملت ایران از همه سلیقه ها و گرایش ها سیاسی، اقوام و مذاهب با حضور خود پای صندوق های رای به همه دشمنان و کینه ورزان اعلام کردند که هر برگ رای ما و حضور فرد فرد ما در این حماسه سیاسی، موشکی است که قلب دشمنان و ابرقدرتهای جهانی را نشانه گرفته است و در صورتی که بخواهند به این کشور آسیبی برسانند آنها را به زباله دادن تاریخ خواهیم فرستاد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: همه ملت ایران اسلامی از همه طوائف، کوچک و بزرگ، زن و مرد در پیشبرد اهداف این نظام مقدس سهیم هستند و به آرمان های این نظام احساس مسئولیت می کنند و این را در طول چهار دهه از طول عمر با برکت انقلاب اسلامی به اثبات رسانده اند.

طلاب و جامعه اهل سنت تایباد با تبریک به منتخبان مردم در این حماسه تاریخی از آنان می خواهند مردم و قشر محروم را فراموش نکنند؛حضور پر شور مردم را در نظر داشته باشند؛ حفاظت از اسلام و نظام را سرلوحه کار خود قرار دهند و خود را برای خدمت به مردم که پیروز اصلی این حماسه و رویداد هستند آماده کنند.

در این بیانیه همچنین از همه کسانی که در برگزاری صحیح و سالم انتخابات نقش داشته و در حفظ آرای مردم کوشیده اند، قدردانی شده است.

خبرنگار و منتشرکننده: راضیه فراهانی

کد خبر: 779754

وب گردی

وب گردی