تبریک فراکسیون مستقلین ولایی به رئیس‌جمهور منتخب

فراکسیون مستقلین ولایی با صدور بیانیه‌ای ضمن تقدیر از حضور حماسه‌آفرین ملت بزرگوار ایران اسلامی در پای صندوق‌های رای، انتخاب حسن روحانی به عنوان رییس جمهور را تبریک گفت.

به گزارش ایسکانیوز متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

29 اردیبهشت ماه 1396، قطره‌های حضور ملت فهیم و بابصیرت ایران اسلامی بار دیگر دریایی خروشان از شور توام با شعور آفرید که حاصل و نتیجه آن استحکام، دوام و اقتدار جمهوری اسلامی ایران و امید ملت به آینده خواهد بود.

برگزاری انتخاباتی پرشور، باشکوه و منظم در شرایطی که منطقه و جامعه جهانی دوران حساس و پر التهابی را پشت سر می‌گذارد، دستاورد ارزشمند دیگری بود که به میمنت رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضور مردم،‌ تدبیر دولت،‌ درایت مجلس و تعهد قوه‌قضاییه حاصل شد.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و حضور چندباره شورآفرین مردم در پای صندوق‌های رای در 29 اردیبهشت ماه 1396 که نمونه متجلی مردمسالاری دینی بود لبیک دیگری از سوی مردم به رهبر معظم انقلاب بود که یاد درخشان آن بر دیوان وزین این مرزوبوم حک شد و تا ابد در آسمان روشن این سرزمین به یادگار ماند.

صفوف طولانی، پیوسته و خروشان ملت بزرگوار ایران اسلامی و ایرانیان خارج از کشور که ساعت‌ها بی‌منت و با صبوری در انتظار نگارش برگه‌های نام رییس جمهور آینده ایستادند، افتخاری دیگر بود که به انتخاب دکتر حسن روحانی و امتداد دولت تدبیر و امید انجامید. انتخابی که بیانگر اعتماد به روند و عملکرد دولت و انتظار از حرکت در مسیر اعتدال و میانه‌روی با مشی اقتصادی و نگاه ویژه به اصل ‍«اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» در جهت رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است.

در دوران پساانتخابات که فضای رقابتی به اتمام رسیده و روزهای کار و تلاش فرا رسیده است انتظار می‌رود تا در کنار سایر رقبای انتخاباتی، مسئولان، نهادها و دستگاه‌ها با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و شناخت دقیق مشکلات و مسائل زمینه همکاری و تعامل در جهت رفع نیازهای مردم فهیم این سرزمین را فراهم آورند و فصل مشترکی از تلاش در جهت ایرانی آبادتر رقم بخورد.

فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از حضور حماسه‌آفرین ملت بزرگوار ایران اسلامی در پای صندوق‌های رای و با تجلیل از تلاش‌های شبانه‌روزی و بی‌دریغ تمامی دست‌اندرکاران و عوامل اجرایی برگزاری انتخابات، ‌خبرنگاران و اصحاب پرتلاش رسانه و نهادهای امنیتی و انتظامی که در برگزاری موفق انتخابات نقش موثری داشتند،‌ انتخاب دکتر حسن روحانی را تبریک عرض می‌کند. امید است تا این انتخاب سرآغاز فصل همکاری مشترک دیگری بین دولت و فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی در راستای بهبود شرایط به ویژه در زمینه اقتصاد، اشتغال و معیشت مردم و تحقق اهداف متعالی جمهوری اسلامی ایران باشد.»

خبرنگار: شایان دنیادیده/ منتشرکننده: فاطمه سرلک

کد خبر: 779799

وب گردی

وب گردی