کشف بیش از 367 کیلوگرم تریاک در غرب استان تهران

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان از کشف بیش از 367 کیلوگرم تریاک در شهرستان اسلامشهر خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ علی سلیم‌پور گفت: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی در خصوص تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان اسلامشهر، تیمی از ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با انجام اقدامات تخصصی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سرانجام محل توزیع مواد مخدر را مورد شناسایی قرار داده و پس از هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وارد مخفیگاه قاچاقچیان شدند.

سرهنگ سلیم‌پور با اشاره به دستگیری سه متهم در این عملیات تصریح کرد: مأموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه متهمان، 367 کیلو و 800 گرم تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهمان در بازجویی‌های تخصصی پلیس اعتراف کردند که این محموله را در یکی از استان‌های شرقی کشور بارگیری کرده و قصد توزیع آن در شهرستان‌های غرب استان تهران را داشتند که با هوشیاری ماموران موفق نشدند.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران در پایان گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی / منتشر کننده: زهره حاجیان

700/308

کد خبر: 779812

وب گردی

وب گردی