موسوی: تمام تلاش خود را برای آمادگی در لیگ جهانی به کار خواهیم گرفت

مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران گفت: دو هفته تا آغاز لیگ جهانی زمان داریم و در این مدت تمام تلاش خود را برای آماده سازی کامل انجام خواهیم داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، سید محمد موسوی درباره دیدار تدارکاتی و دوستانه ایران و لهستان گفت: آن نتیجه‌ای که می‌خواستیم نشد. خوب بازی نکردیم. در یک سری مسائل خوب بودیم و واقعاً تیم خوب کار کرد، اما در برخی دریافت‌ها دقت لازم را نداشتیم.

وی با بیان اینکه در دیدار با لهستان تا امتیاز 14 هر ست خوب بازی می کردیم، گفت: در برخی از فاکتورها در این مسابقه مشکل داشتیم و اختلاف امتیازی پس از امتیازات 15 یا 16 برای تیم ایران ایجاد می‌شد که قابل جبران هم نبود. بازی تدارکاتی برای همین هست و ان‌شاالله از تجربه این موارد برای بازی‌های آینده استفاده می‌کنیم.

مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران گفت: یک مقدار ترکیب تیم ایران تغییر پیدا کرده است. یک سری از بازیکنان از جمله خود من هنوز به صورت صد در صد آماده نشده‌ایم. در زمان باقیمانده تا لیگ جهانی که حدودا دو هفته است، تمام تلاشمان این خواهد بود که این مصدومیت‌ها و این آماده نبودن‌های بازیکنان برطرف شود و نکات منفی و ضعف‌های تیم که شناسائی شدند را برطرف کنیم تا ان‌شاالله در مسابقات لیگ جهانی عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا آماده نبودن بدن های بازیکنان ایران که در شرایط بدنسازی و کار با وزنه هستند، در عملکردشان تاثیر داشت گفت: البته این شرایط برای تیم لهستان هم بوده ولی لیگ های اروپایی خیلی دیرتر از لیگ های ایران تمام می شوند و فکر می کنم حدود یک هفته یا ده روز هست که مسابقات شان تمام شده و بدنشان هنوز در شرایط مسابقه هست، ولی حدود دو ماه و شاید هم بیشتر از آخرین بازی های لیگ ایران می‌گذرد.

موسوی تاکید کرد:شرایط بازی هم کاملا با شرایط تمرین متفاوت است. به دلیل اینکه هر ساله لیگ کوتاهی داریم، نیازمند بازی تدارکاتی بیشتری هستیم و این هم یکی از بازی‌های تدارکاتی تیم ایران بود که امیدوارم برای آمادگی حضور شایسته در لیگ جهانی کمک حال تیم باشد.

تیم ملی والیبال ایران شب گذشته (شنبه شب) در دیدار دوستانه به مصاف لهستان رفت و سه بر صفر مغلوب شد.

دریافت کننده: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده:آرش محمدی

604

کد خبر: 779866

وب گردی

وب گردی