دکتر ولایتی مورد اعتماد مقام معظم رهبری است/باید از دانشگاه آزاد اسلامی نگهداری کرد/ هزینه تحصیل در دانشگاه آزاد با دانشگاه های غیردولتی دیگر قابل مقایسه نیست

نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس با اشاره تاثیر دانشگاه آزاد اسلامی در آموزش عالی کشور گفت: این دانشگاه از نظر اقتصادی و علمی عملکرد مفید و وسیعی داشته است که باید از آن نگهداری کرد.

قاسم میرزایی نیکو، نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی و تاثیرات این دانشگاه در آموزش عالی و رتبه علمی کشور گفت: دانشگاه آزاد اسلامی ثمره و دسترنج مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی است که باید برای آن همیشه قدردان بود. این دانشگاه یک اثر ماندگار است که بن بست کنکور و تحصیلات دانشگاهی را برای مردم برداشت.

او ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی با هدف باز کردن درهای علم و فناوری روی قشر جوان مشتاق تحصیل راه اندازی شد. هزینه ای که دانشگاه آزاد اسلامی برای تحصیل می گیرد نسبت به دانشگاه های دیگر در دنیا بسیار کم است و قابل مقایسه نیست. بنابراین این دانشگاه چه از نظر اقتصادی و چه از نظر علمی عملکرد مفید و وسیعی داشته است که باید آن را قدر دانست و از آن نگهداری کرد تا از مسیر اصلی اش جدا نشود. با تدیبری که روسای نظام، هیات امنای دانشگاه و مسئولان آن می اندیشند، این دانشگاه می تواند آینده درخشان تری نسبت به قبل داشته باشد.

نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس درباره حضور دکتر ولایتی در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دکتر ولایتی مورد اعتماد مقام معظم رهبری است و از سوی ایشان برای این دانشگاه انتخاب شد تا بتواند این راه را ادامه دهد.

میرزایی نیکو در ادامه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی درسالهای اخیر نسبت به قبل به صورت منسجم تری راهش را ادامه داد و دانشگاه را از تنش و جریانات دور کرد که امیدورایم این مسیر در دوره مدیریت جدید نیز ادامه پیدا کند.

خبرنگار: مهرنوش زارعی هنزکی/انتشار: آخوندی

204/200

کد خبر: 779880

وب گردی

وب گردی