تقسیم 333 ریال سود به ازای هر سهم مخابرات ایران

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران به روال سالیان گذشته در اردیبهشت ماه برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران با هدف بررسی و ارائه عملکرد شرکت مخابرات ایران امروز با حضور صاحبان سهام این شرکت در سالن همایشهای پژوهشگاه نیرو برگزار شد.

طبق قانون لازم است هر شرکت بعد از خصوصی‌سازی به طور سالیانه یک مجمع عمومی برای ارائه گزارش از عملکرد سال گذشته خود تشکیل دهد که به همین منظور مجمع امسال برای تعیین سود سهامداران شرکت، ارائه گزارش مالی و اجرایی توسط هیئت رئیسه، ارائه گزارش حسابرس، تصویب پاداش سالیانه هیئت مدیره و همچنین تعیین بعضی تکالیف برای شرکت در بخشهای مختلف است.

دستور جلسه این مجمع شامل استماع گزارش هیأت مدیره در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به 30 اسفند 1395، استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، بررسی و تصویب صورت های مالی مربوط به سال مالی منتهی به 30 اسففند 1395 و سود تقسیمی، انتخاب بازرس (حسابرس) اصلی و علی البدل و تعیین حق الزحمه مربوطه، تعیین حق جلسه وپاداش اعضای هیأت مدیره، تعیین روزنامه‌های کثیرالانتشار برای درج آگهی می‌شود.

در این جلسه تقسیم 333 ریال سود برای هر سهم تصویب گردید. پس از ارائه گزارش های حسابرسی و بررسی و تصویب صورت های مالی مقرر شد 333 ریال سود برای هر سهم صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران توزیع شود.

پرداخت سود سهامداران از مردادماه سال جاری آغاز می شود.

این گزارش می افزاید، سازمان حسابرسی کل کشور به عنوان حسابرس و همچنین روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه رسمی شرکت تعیین گردید.

همچنین در این جلسه، پاداش اعضای هیات مدیره بر اساس میزان پاداش سال گذشته تعیین شد.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:آرش محمدی

کد خبر: 779897

وب گردی

وب گردی