آل طه: جذب بدهی و مطالبات دانشگاه آزاد اسلامی کرمان  در اسرع وقت پیگیری شود

دوازدهمین جلسه شورای تخصصی اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با حضور رئیس استان کرمان، رئیس دبیرخانه هیات امنای استان و معاونین اداری و مالی واحدهاو مراکز استان برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در این جلسه دکتر بابک آل طه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان گفت: یکی ازمهمترین سیاست ها و راهبرد های اصلی دانشگاه آزاد اسلامی در دوره ریاست جدید، تلاش برای افزایش انضباط مالی و کم کردن هزینه ها است که مسئولیت مستقیم انجام آن بر عهده معاونین اداری و مالی واحدها قرار گرفته است.

آل طه با اشاره به اینکه تعدادی از واحدهای دانشگاهی دچار مشکلات اقتصادی شده اند، گفت: واحد ها و مراکز باید باتجدید نظر در هزینه های مالی برای کاهش هزینه های جاری خود تلاش کنند تا بتوانند این دوره را به شکل مطلوبی سپری کنند.

وی وضعیت دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان را نسبت به کل کشور مطلوب ارزیابی کرد و گفت: از معاونین اداری و مالی واحد ها و مراکز استان انتظار می رود قبل از اینکه در شرایط بحرانی قرار بگیرند، با تهیه و تدوین راهکار های مناسب از بروز مشکلات مالی در واحد ها جلوگیری نمایند.

رئیس واحد کرمان با بیان برای کاهش هزینه ها، میتوان از جلسات را بصورت ویدیو کنفرانس برگزار کرد، گفت: یکی از اولویت اقتصادی دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان است که در زمینه شورای اداری و مالی استان باید با تشکیل کمیته کاهش هزینه ها، راهکار های مناسب برای کاهش هزینه های اداری و خدماتی را معرفی نماید.

آل طه با تاکید بر برای استیفای حق و حقوق دانشگاه، از معاونین اداری و مالی واحد های استان کرمان خواست جذب بدهی و مطالبات دانشگاه در اسرع وقت پیگیری شود .

دریافت کننده: مهرنوش زارعی هنزکی/انتشار:آخوندی

204/200

کد خبر: 779984

وب گردی

وب گردی