مسابقه نماز فرزندان کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی بافت برگزار شد

به منظور آشنایی کودکان با فریضه نماز،مسابقه بزرگ نقاشی با موضوع " نماز" با حضور فرزندان کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، این مراسم به همت دفتر فرهنگ اسلامی و با همکاری اداره روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت با حضور بیش از 50 نفر از فرزندان کارکنان و استادان در نمازخانه فنی این واحد برگزار شد.

دکتر محسن محسنی در حاشیه این مسابقه، با اشاره به استقبال چشمگیر فرزندان کارکنان و استادان واحد بافت از مسابقه نقاشی گفت: این مسابقه معنوی با هدف تشویق و ایجاد انگیزه در کودکان و نوجوانان، آشنایی با مفاهیم نماز واجرای احکام الهی و اعتلای فرهنگ نماز، بهره‌گیری از ذهن خلاق کودکان در ترسیم زیبایی‌های نماز برگزار شده است.

معاون آموزشی و دانشجویی واحد بافت، بر نقش دانشگاه آزاد اسلامی در اعتلای ترویج فرهنگ اسلامی تاکید کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با اعتقاد به وفاق، همدلی و هم اندیشی عمومی برای دستیابی هرچه بیشتر به توسعه علمی، آموزشی و اعتلای فرهنگی و ترویج فرهنگ اسلامی ، تمام ظرفیت های خود را در جهت دستیابی به دانشگاهی تمدن ساز، پویا و بالنده بکار بسته است.

در این مراسم همچنین از فرزندان کارمندان و استادان واحد بافت که به سن تکلیف رسیده بودند تجلیل بعمل آمد و به شرکت کنندگان درمسابقه نقاشی هدایایی داده شد.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی/انتشار:اخوندی

204/200

کد خبر: 779996

وب گردی

وب گردی