برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان تربت جام

به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی  دانشگاه آزاد اسلامی و آموزشکده سما واحد تربت جام  همزمان با سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با حضور دانشگاهیان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این همایش بزرگ جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه و برخی اقشار شهرستان به همراه خانواده هایشان مسیر6 کیلومتری از مصلی الغدیر تربت جام تا دانشگاه آزاد اسلامی را طی کردند.

دکتر علی اصغر داودی سرپرست واحد تربت جام در مراسم استقبال از راهپیمایان ضمن تشکر و قدردانی از حضور آنان در این همایش، سالروز تاسیس دانشگاه ازاد اسلامی را به همگان تبریک گفت و در سخنانی کوتاه با اشاره به تاریخچه دانشگاه گفت: در31 اردیبهشت ماه 1361 با توجه خیل عظیم مشتاقان ورود به دانشگاه ها و عدم امکان توسعه مراکز آموزش عالی دولتی در سطح کشور، به پیشنهاد مرحوم آیت الله رفسنجانی و با حمایت های امام راحل دانشگاه آزاد اسلامی تاسیس و راه اندازی شد و هم اکنون پس از گذشت35 سال از فعالیت این شجره طیبه ما شاهد ثمره و میوه آن به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان در اقصی نقاط کشور عزیزمان ایران هستیم.

وی در خاتمه سخنانش اظهار امیدواری کرد که با همت و تلاش خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی، شاهد موفقیت های روز افزون دانشگاه بیش از گذشته باشیم. در ادامه این مراسم به قید قرعه از 30نفر از شرکت کنندگان در همایش پیاده روی خانوادگی با اهدای جوایز تقدیر به عمل آمد. همچنین راهپیمایان با حضور بر مزار شهدای گمنام آرمیده در جوار مسجد پیامبر اعظم(ص) دانشگاه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

کد خبر: 780001

وب گردی

وب گردی