نتیجه انتخابات ریاست جمهوری بیانگر استقبال ملت از تداوم راه اعتدال است

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: نتیجه این انتخابات، نشان‌دهنده استقبال ملت از تداوم راه اعتدال است.

به گزارش ایسکانیوز، سیدضیاء هاشمی اظهار داشت: مردم سالاری دینی در ایران به عنوان یک الگو و سنت حسنه مورد پذیرش آحاد مردم قرار گرفته است.
وی گفت: خوشبختانه جامعه پذیرفته که در انتخابات به عنوان نماد ملی، مشارکت سیاسی می تواند سرنوشت ساز بوده و چشم انداز را مشخص کند.
معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم افزود: جامعه ایران پذیرفته که سرنوشت سیاسی کشور از طریق صندوق های رای مشخص می شود و بر همین اساس نیز در تمامی ادوار گذشته شاهد حضور چشمگیر مردم در انتخابات بوده ایم.
وی ادامه داد: انتخابات امسال هم کاملا رقابتی بود و این باور را ایجاد کرد که رقابت شدید و کاملا جدی است.
هاشمی گفت: هر کدام از کاندیداها در این انتخابات یک گفتمان خاص و شیوه مدیریتی متفاوتی را نمایندگی می کردند.
وی اظهار داشت: اکثریت مردم ایران اسلامی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به سمت شیوه گفتمان و مدیریتی حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی گرایش خود را نشان دادند.
هاشمی گفت: مردم در چهار سال آتی دولت دوازدهم، عملکرد مدیران را ارزیابی خواهند کرد و نتایج این الگوی مدیریتی را مهم می دانند.
معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم افزود: اگر افکار عمومی رضایت خاطر از عملکرد چهار سال آتی نیز داشته باشند، این راه و مسیر تداوم خواهد یافت.
وی ادامه داد: نتیجه این سخن آن است که تمامی مدیران و مسوولان کشور همواره در معرض نظارت و قضاوت همگانی هستند و بهترین تضمین برای بقای یک گفتمان، اثبات مطلوب بودن ان است.
یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه 29 اردیبهشت ماه در کشور برگزار و دکتر روحانی با کسب 57 درصد آرا، به عنوان رییس جمهوری منتخب ملت ایران برگزیده شد.

کد خبر: 780014

وب گردی

وب گردی