تکمیل پروژه مجتمع ورزشی دانشگاه امیرکبیر با همکاری خیرین

دانشگاه صنعتی امیرکبیر و یک شرکت مهندسی بخش خصوصی به منظور تکمیل سالن ورزشی چندمنظوره این دانشگاه توافقنامه همکاری امضا کردند.

به گزارش ایسکانیوز، براساس این توافقنامه این شرکت در قالب فعالیت های خیریه برای تکمیل سالن ورزشی چندمنظوره دانشگاه فعالیت خواهد کرد.

این سالن به مساحت یکهزار و 750 متر مربع به صورت سرپوشیده در طبقه فوقانی مجتمع ورزشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر واقع شده او به عنوان زمینی برای تمرین و مسابقات سالنی از جمله فوتسال، والیبال، بسکتبال و دیگر ورزش های درون سالنی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
با توافق طرفین همچنین مقرر شد این سالن ورزشی چندمنظوره به نام فرد خیر سازنده آن نامگذاری شود و هرگونه تغییر نام و کاربری، مشروط به موافقت خیر باشد.

انتخاب استاد راهنمای مشترک از مراکز بین المللی در دانشگاه خوارزمی
معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی یکی از برنامه های دانشگاه برای بین المللی شدن را، انتخاب استاد راهنمای مشترک برای پایان نامه ها و رساله های دانشجویان از مراکز معتبر بین المللی عنوان کرد.
جعفر کیوانی گفت: با توجه به قرار گرفتن دانشگاه خوارزمی در فهرست ۱۶ دانشگاه برتر کشور، به منظور ارتقا به سطح بین المللی و قرار گرفتن در بین ۲۰۰ دانشگاه برتر جهان، باید شاخص های آموزشی و پژوهشی دانشگاه حفظ و ارتقا داده شود.
وی در این راستا به شاخص‌های آموزشی مانند نسبت دانشجو به هیات علمی، درصد دانشجویان دکتری به کل دانشجویان، تعداد دانشجویان خارجی، تعداد استادان مدعو از خارج، دوره های مشترک با مراکز علمی خارج از کشور و جوایز معتبر بین المللی کسب شده توسط دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه اشاره کرد.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خوارزمی، مهمترین اقدام در این فرایند را توسعه‌ همکاری‌های علمی بین المللی دانشگاه عنوان کرد و افزود: معاونت آموزشی با همکاری مدیریت روابط بین المللی دانشگاه برنامه هایی برای این امر در دست اجرا دارد.
وی با اشاره به راهکارهای توسعه‌ همکاری‌های علمی دانشگاه با مراکز بین المللی گفت: راه اندازی دوره‌های مشترک با مرکز علمی خارجی در سطوح کارشناسی ارشد و دکتری، جذب هیات علمی از میان دانش آموختگان دانشگاه‌های معتبر بین المللی، انتخاب استاد راهنمای مشترک برای پایان نامه ها و رساله های دانشجویان از مراکز معتبر علمی بین المللی و انتخاب شدن اعضای هیات علمی دانشگاه به عنوان استاد راهنمای دانشجویان مراکز خارجی برخی از راهکارهای دانشگاه خوارزمی برای توسعه همکاری های علمی با مراکز بین المللی است.

کد خبر: 780015

وب گردی

وب گردی