کنترل و بازرسی مستمر مراکز طبخ و عرضه مواد غذایی در ماه مبارک رمضان

مسئول مدیریت بهداشت محیط مناسبت ها و ایام خاص در آستانه ماه مبارک رمضان از کنترل و بازرسی مستمر بهداشت محیطی از مراکز طبخ و عرضه مواد غذایی در این ایام توسط کارشناسان بهداشت محیط خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز،مهندس سید رضا غلامی با اشاره به برنامه های سلامت در ماه مبارک رمضان گفت : کنترل و بازرسی مستمر از مراکز طبخ و عرضه شیرینی های سنتی و مراکز طبخ و عرضه و فروش آش و حلیم و مواد غذایی مشابه و همچنین رستوران ها و فست فودها از جمله برنامه های بهداشت محیط سراسر کشور می باشد.

وی با بیان اینکه عوامل محیطی در بازرسی ها با تجهیزات پرتابل سنجش می شود ،افزود: بازرسی بهداشتی به صورت مشترک با دستگاه ها و سازمان های مرتبط از جمله سازمان تعزیرات حکومتی ، وزارت صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه های مرتبط مانند اتحادیه آش و حلیم ، رستوران داران و چلوکبابی ها و کبابی ها و قنادی و شیرینی فروشی ها صورت می گیرد.

مهندس غلامی اظهار داشت: در همه اماکن عمومی و مراکز ،کنترل دخانیات مورد بازرسی قرار می گیرد و بازرسی بهداشتی از سامانه های آبرسانی نیز انجام می شود .

مسئول مدیریت بهداشت محیط مناسبت ها و ایام خاص وزارت بهداشت افزود: کنترل و بازرسی بهداشت محیطی محل های برگزای مراسم افطار و سحر دهی به ویژه برای شب های قدر با دقت و تاکید صورت خواهد گرفت.

دریافت کننده:نیوشا یعقوبی /انتشار:زهره حاجیان

700/701

کد خبر: 780144

وب گردی

وب گردی