تبریک کانون نمایندگان حزب اعتدال و توسعه به روحانی

نمایندگان عضو حزب اعتدال و توسعه با صدور بیانیه‌ای حضور مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت‌ماه را عزم جمعی مردم و همبستگی جناحی برای تثبیت جمهوریت نظام توصیف کرد و پیروزی حسن روحانی را به وی تبریک گفت.

به گزارش ایسکانیوز، در بیانیه نمایندگان عضو حزب اعتدال و توسعه که امضای رمضانعلی سبحانی‌فر، رییس این کانون را پای خود دارد، آمده است:

«سلام بر شهیدان وروح بلند امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی

درود بر ملت فهیم ایران اسلامی که یک بار دیگر حماسه آفریدند و ۲۹ اردیبهشت ماه در تاریخ پر افتخار ایران سرفراز به یادگار ثبت نمودند؛ روزی که اراده جمعی ما و همبستگی‌های جناحی، جمهوریت نظام را یک بار دیگر تثبیت کرد.

قطعا پیروز واقعی این حماسه، مردمی هستند که با شور و شعور پای صندوق‌های رای حاضر شدند و با مشارکت در تعیین سرنوشت خویش جلوه زیبایی از مردمسالاری دینی، اصلاح و اعتدال را به نمایش گذاشتند.

انتخاب ادامه راه تدبیر و امید و اعتماد مجدد به دکتر حسن روحانی با اقبال چشمگیر، طلوع صبح امید را رقم زده و همت جمعی همه ما را در ادامه این راه روشن می‌طلبد.

امید است تعامل و همکاری قوا و نهادها با دولت خدمتگزار به رشد، شکوفایی و توسعه شاخص‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و...منجر شده و با تبدیل رقابت‌های تبلیغاتی به هم افزایی‌های خردمندانه، شاهد فردایی بهتر برای فرزندان این سرزمین بوده و همواره برای ایران گام برداریم.

نمایندگان حزب اعتدال و توسعه در مجلس شورای اسلامی با تبریک این پیروزی خجسته به مقام معظم رهبری، دکتر حسن روحانی و ملت فهیم ایران، اهتمام بر همکاری و همیاری با دولت خدمتگذار را در جهت توسعه و پیشرفت کشور بیش از گذشته در دولت دوازدهم خواهد داشت تا موجب رضایتمندی شما ملت بزرگ بوده و عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحکیم بیش از پیش پایه‌های دموکراسی و قانون‌مداری را در کشورمان شاهد باشیم.»

303/300

کد خبر: 780149

وب گردی

وب گردی