همدانی:استقلال تیم با انگیزه ای است / آینده فوتبال ایران درخشان است

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال تیم با انگیزه و منسجمی است و باید در بازی با العین کار را در آزادی تمام کند.

ستار همدانی در گفت و گو با ایسکانیوز گفت: تیم استقلال تهران در ابتدای فصل شروع بدی داشت و نتوانست نتایج لازم را کسب کند، اما در ادامه به انسجام و وحدت خوبی دست یافت توانست به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا راه یابد.

وی در ادامه گفت: استقلال تیم با انگیزه ای است و باید بازی را در آزادی تمام کند، تیم العین امارات سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را دارد و تیم بسیار سر سختی است و به همین خاطر شاگردان منصوریان کار سختی در پیش دارند.

پیشکسوت استقلال در ادامه بیان کرد: استقلال باید با احتیاط بازی را شروع کند و میانه زمین را از آن خود کند تا العین فرصت گلزنی نداشته باشد و در ادامه بازیکنان کلیدی را از جمله عبد الرحمن را از کار بیندازد تا گل نخورد و سپس بتواند گل بزند،

همدانی در ادامه اظهار کرد: سطح لیگ برتر خوب و مناسب بود و تعامل خوبی بین سازمان لیگ برتر فوتبال و فدراسیون فوتبال ایران شگل گرفته تا مسابقات منظم و منسجم برگزار شود، گرچه در ابتدای لیگ تعطیلی بی موقع به تیم های باشگاهی ضربه ای را وارد کرد، اما در مجموع لیگ منظم و منسجم برگزار شد و این باعث شد تیم ملی از بازیکنان لیگ برتر به خوبی استفاده کند و از پتانسیل داخل بهره بگیرد.

وی در ادامه تاکید کرد: البته باید ساختار سازی، امکانات و ثبات مدیریتی در فوتبال ما نهادینه شود تا فوتبال ما بیش از این پیشرفت کند، آینده فوتبال ایران درخشان خواهد بود.

پیشکسوت استقلال در پایان گفت:لیگ برتر باید طوری پیش رود تا به درستی پایان یابد و لیگ برتر 16 تیمی منظم ، منسجم و با کیفیت برگزار شد و بازیکنان از لحاظ بدنی کم نیاوردند و این برای فوتبال ما خوب است.

خبرنگار : محمد حمید جعفری - انتشار دهنده:ارش محمدی

604

کد خبر: 780180

وب گردی

وب گردی