نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:  انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در امنیت کامل برگزار شد

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که انتخابات در امنیت کامل برگزار شد، گفت: انتخابات، تبلور غرور ملی و افزایش سرمایه اجتماعی نظام بود.

به گزارش ایسکانیوز، کمال دهقانی فیروز آبادی افزود: انتخابات این دوره همانند گذشته طبق قانون و با حضور گسترده و پرشور مردم ایران برگزار شد و ایرانیان بار دیگر نشان دادند که وفادار به آرمان های امام و انقلاب و رهبر معظم انقلاب هستند.

وی با تاکید بر این که بیش از یک میلیون و 500 هزار دست اندرکار مسئولیت برگزاری انتخابات این دوره را بر عهده داشتند، اظهارکرد: در این دوره تسهیلات و امکانات لازم برای برقراری امنیت انتخابات همانند دوره های قبل فراهم بود و مشکلی به وجود نیامد.
نماینده مردم تفت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در گذشته ممکن بود که در انتخابات شوراهای شهر و روستا به دلیل مسائل قومی و قبیله ای اختلافاتی و درگیری هایی ایجاد شود ولی در این دوره شاهد این اتفاقات نبودیم و انتخابات در آرامش برگزار شد.
دهقانی فیروز آبادی افزود: آرامش در انتخابات به دلیل اعتمادی است که مردم به مجریان ومسئولان دارند.
وی خاطرنشان کرد: بازرسین، ناظرین، شورای نگهبان ،نمایندگان مجلس، وزارت کشور و بقیه دستگاه های دست اندرکار انتخابات بسیار خوب و فعال عمل کرده و تلاش های بسیاری در این دوره کردند.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که انتخابات، تبلور غرور ملی و افزایش سرمایه اجتماعی نظام است، گفت: رایی که ما به صندوق می اندازیم همچون برگ سندی است باعث افزایش جایگاه نظام می شود.
دهقانی فیروزآبادی اظهارکرد: زمانی که نامزدی پیروز انتخابات می شود رقیبش باید به وی تبریک بگوید در کنارش باشد و به او کمک کند و نه این که از همان روز اول شروع به تخریب و بداخلاقی کند.
وی تصریح کرد: این موضوع پذیرفته نیست ما همه باید برای آبادانی و عمران کشور تلاش کنیم نه این که تخریب را شروع کنیم.
به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین میاندوره ای مجلس شورای اسلامی روز جمعه 29 اردیبهشت ماه با مشارکت 73 درصد مردم و در امنیت کامل در کشور برگزار شد.

302/302

کد خبر: 780186

وب گردی

وب گردی