برگزاری پنجمین آیین جشن دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی

پنجمین آیین جشن دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی  به همت حوزه معاونت دانشجویی فرهنگی و روابط عمومی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، پس از ارائه پیام ریاست واحد، حجت الاسلام علی اصغری مدیر فرهنگی واحد آیت الله آملی نیز با تقدیر از دکتر فاضل لاریجانی برای حمایت از برگزاری آیین جشن دانش آموختگان با اشاره به تاکید اسلام بر جایگاه علم گفت: اسلام دین فکر وتعقل است و آیات وروایات زیادی درباره فضیلت علم و عالم وجود دارد.

وی با بیان اینکه انسان ها از دیدگاه اسلام برابرند تصریح کرد : در اسلام فقط سه گروه بر دیگران برتری دارند ، عالمان ، افراد متقی و مجاهدان در راه خدا و شما دانش آموختگان علم نزد خدا برترین ها هستید.

دکتر محمد بقایی با بیان اینکه علم قدرت است چون منتج به فناروی و تکنولوژی خواهد شد تصریح کرد : امروز زندگی ما به واسطه تکنولوژی تغییر کرده است و همین موجب تغییر در سطح انتظارات می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز ایرانی ها در علم داروسازی رتبه 15 ، در شیمی رتبه 20 ودر ریاضی رتبه 17 جهان را دارند تصریح کرد : برخی از پیشرفت ایرانی ناخرسند هستند و انتشار خبرهای هدفمند مانند کپی بودن مقالات برای تخریب چهره واقعی و پیشرفت علمی ایرانی ها ست .

دراین مراسم همراه با اجرای موسیقی ، نمایش طنز، از چهار چهره موفق عرصه های مختلف علمی ، پژوهشی ، کار آفرینی و ورزشی تجلیل شد.

دکتر محمد بقایی از چهره های کار آفرین وپژوهشگران برتر در حوزه داروسازی ، مهندس بزرگمهر دادگر مدیرعامل شرکت دوشه هراز ، فرشته چگین دانشیار گروه شیمی واحد آیت الله آملی و پهلوان قاسم رضایی قهرمان جهان و المپیک در میزگرد این مراسم حاضر شدند و هرکدام به سوالات مجری برنامه در زمینه رمزو راز موفقیت خود در عرصه فعالیت پاسخ دادند.

در پایان این مراسم پس از قرایت سوگند نامه تندیس جشن به تمامی دانش آموختگان اهدا شد.

کد خبر: 780198

وب گردی

وب گردی