نخستین دوره آموزشی سیستم های حفاظتی در آموزشکده سما تهران برگزار شد

نخستین دوره کارگاه آموزشی سیستم های حفاظتی ، صبح روز یکشنبه سی و یکم اردیبهشت برای آشنایی اعضای هیات علمی سما استان تهران برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، این جلسه با حضور علیرضا آزادبر دبیر شورای نظارت و هماهنگی استان تهران، اعضای هیات علمی و مسئولین سما تهران برگزار شد و مسائلی مانند گسترش مهارت آموزی و تربیت تکنسین در آموزشکده ها در آن مطرح شد.

دبیر شورای نظارت و هماهنگی استان تهران در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات مسئولین برگزاری این دوره گفت: یکی از رسالت های مهم و بنیادی سما تهران در بخش آموزشکده ها تربیت افراد تکنسین است و در این راستا با برگزاری دوره های مهارت محور، ضمن ارتقا توانمندی اساتید در انتقال مفاهیم آموزشی ، مهارت های لازم دانشجویان را جهت ورود به بازار کار مهیا می کند.

آزادبر انعقاد تفاهم نامه با سازمان فنی و حرفه ای را به عنوان گامی موثر برای افزایش مهارت دانش آموزان و استفاده از تجارب استادان دانست و گفت: با انعقاد تفاهم نامه ای که اخیرا با فنی وحرفه ای منعقد کرده ایم ، با توجه به توانمندی اساتید مقرر شده است به عنوان آزمونگر از آنان بهره لازم برده شود.

حسین شمس رئیس آموزشکده سما تهران_جنت آباد نیز در این جلسه ضمن خیر مقدم به اعضای هیات علمی و مسئولین سما تهران گفت: این مرکز فرهنگی و آموزشی با بهره گیری از امکانات سخت افزاری به روز، اقدام به برگزاری دوره های آموزشی تخصصی و کاربردی کوتاه مدت خواهد نمود،که به دنبال آن اولین دوره با عنوان آموزش سیستم «آیفون تصویری» را برگزار کرده ایم.

در پایان به شرکت کنندگان این کارگاه آموزشی،گواهی دوره های دانش افزایی اعطا شد.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی/انتشار:آخوندی

204/200

کد خبر: 780199

وب گردی

وب گردی