بیانیه مجلس خبرگان در پی برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت

مجلس خبرگان رهبری در پی حضور سرافرازانه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در انتخابات 29 اردیبهشت، در بیانیه ای ضمن آرزوی موفقیت برای منتخب ملت، از مردم، مجریان و ناظران انتخابات قدردانی کرد.

به گزارش ایسکانیوز، متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم‏


انتخابات در جمهورى اسلامى ایران به معناى واقعى کلمه، نماد مشارکت مردم در سرنوشت خویش است. 29 اردیبهشت، عرصه امتحان دیگرى براى ملت شجاع ایران بود؛ ملتى که با لبیک به نداى رهبر معظم انقلاب مبنى بر حضور حداکثرى، آگاهانه در صحنه، حاضر و پس از چهار دهه، تحلیلگران و سیاستمداران جهانى را شگفت زده‏ کرد و دوست و دشمن را به تحسین واداشت.


حضور پرشور مردم در دو انتخابات «دوازدهمین دوره ریاست جمهورى» و «پنجمین دوره شوراهاى شهر و روستا» بار دیگر پاسخ دندان‏شکنى به دشمنان عنود و لجوج این مرز و بوم بود که با حضور پرصلابت خود در این‏ عرصه، حمایت از آرمان‏هاى امام راحل عظیم‏الشأن و مقام معظم رهبرى در دفاع از کیان نظام مقدس جمهورى‏ اسلامى را به نمایش گذاشت و مسئولیت دولتمردان را در خدمت خالصانه به این ملت فداکار و ایثارگر مضاعف‏ نمود.


مجلس خبرگان رهبرى، ضمن سپاس و قدردانى از حضور حماسى مردم و تقدیر و تشکر از مجریان و ناظران‏ برگزارى این انتخابات، با آرزوی توفیق برای رئیس جمهور منتخب، از ایشان مى‏خواهد در چارچوب قانون‏اساسى و منویات مقام معظم رهبرى و پاسداشت خون شهیدان انقلاب اسلامى در راستاى تحقق اهداف نظام مقدس‏ جمهورى اسلامى و مطالبات بحق مردم، گام بردارد و تحت تأثیر جریان های سیاسی قرار نگیرد.

احمد جنتی
رئیس مجلس خبرگان رهبری

خبرنگار و منتشرکننده: راضیه فراهانی

کد خبر: 780219

وب گردی

وب گردی