رئوفیان:  پس از رقابت نفس گیر باید به دنبال همدلی و هم افزایی باشیم

دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین گفت: بعد از یک رقابت نفس گیر در انتخابات ریاست جمهوری امروز وقت آن رسیده که رقابت ها را کنار بگذاریم و دست به دست هم دهیم و با همدلی و هم افزایی در راستای تحقق وعده های داده شده و رفع دغدغه های موجود تلاش کنیم.

به گزارش ایسکانیوز، ابوالقاسم رئوفیان در پاسخ به سوالی درباره ضرورت وحدت، همدلی و وفاق در دوران پسا انتخابات افزود: رمز موفقیت ما در گرو همین همدلی ها است.

وی با بیان این که حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در این انتخابات رای خوبی کسب کرد و 15 میلیون رای کم نیست، یادآور شد: برخی دغدغه هایی که وی در دوران تبلیغات مطرح کرد به جا و درست بود که باید به آن توجه شود.
رئوفیان افزود: مهم حل مساله و دغدغه های مردم است که رییس جمهور منتخب باید آن را دنبال کند.
وی ادامه داد: لازمه پیشرفت کشور این است که همه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در یک همگرایی و رفاقت جدی دست به دست هم دهند و یکدیگر را کمک کنند.
دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین گفت: روحانی رییس جمهوری یک طیف نیست بلکه رئیس جمهوری همه آحاد مردم است، در نظام مردم سالار کسی در راس امور قرار گرفته که باید به او کمک کنیم.
دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین تصریح کرد: من یک فعال سیاسی اصولگرا هستم اما من و حزبم به پروژه ریاست جمهوری به عنوان یک پروژه جناحی نگاه نکردیم و براساس یک مدل علمی به این نتیجه دست یافتیم تا از آقای روحانی حمایت کنیم و به عنوان یک حزب مطالبات خود را خواهیم گفت.
رئوفیان به سخنان روز گذشته رئیس جمهوری در نخستین جلسه هیات دولت پس از پیروزی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: آقای روحانی نطق متینی داشت و اذعان کرد، سعی می کنیم اشتباهاتمان کمتر از گذشته باشد.
به گزارش ایرنا، وی همچنین به شاخص هایی که دولت دوازدهم باید به آن توجه کند اشاره کرد،و یادآور شد: همگرایی و کارآمدی دو مولفه ای است که اگر آقای روحانی دنبال پیشرفت کشور است باید وزرای کابینه او دارای دو شاخصه مهم همگرایی با رئیس جمهوری و کارآمدی لازم در حوزه وظیفه خود باشند.

302/302

کد خبر: 780286

وب گردی

وب گردی