پیام عضو هیات رییسه مجلس به مناسبت انتخابات پرشور ۲۹ اردیبهشت

عضو هیات رییسه مجلس در پیامی نکات مهم انتخابات ۲۹ اردیبهشت را تشریح کرد.

به گزارش ایسکانیوز، پیام غلامرضا کاتب عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی به مناسبت انتخابات 29 اردیبهشت به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر ملت باعظمت و بزرگ ایران با تاسی جستن به فرمایشات رهبر عظیم اشان انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای و درک قلبی و عقلی از ضرورت حضور حماسی و مشارکت عمومی در یکی دیگر از لحظات تاریخ ساز و سرنوشت ساز این مرز و بوم حماسه ای سترگ خلق نمودند که تا نسل ها در گوش و جان فرزندان میهن باقی خواهد ماند.

روز 29 اردیبهشت سال 1396 هجری شمسی ، فقط روز انتخاب نبود بلکه روز اثبات حقانیت و اصالت نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر مردم سالاری دینی به جهانیان نیز بود که حجت را بر یاوه گویان و بدسرشتان عالم تمام نمود.

اینجانب که از نزدیک در جریان حضور مردم همیشه در صحنه در جای جای ایران اسلامی بودم ، در وصف این حضور و دلدادگی مردم از همه اقشار ، گروه ها و سلایق چاره ای جز شکراین نعمت و سپاس به درگاه خداوند باری تعالی نخواهم داشت و بعنوان یک خدمتگزار کوچک در برابر این ادراک والا ، شعور اجتماعی و احساس مسئولیت همگانی در برابر سرنوشت جمعی سر تعظیم و احترام فرود می آورم .

به همین جهت به مقام معظم رهبری به خاطر وجود ذی قیمت این ملت که افتخار خود را در پیروی از خط مستقیم ولایت می دانند ، تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

همچنین ضمن تبریک به آقای دکتر روحانی به جهت اینکه افتخار و شایستگی این را یافتند تا برای دومین بار بعنوان منتخب ملت قهرمان ایران سکان اجرایی کشور را بدست گیرند می خواهم تا با قدرت و توان بیشتر و با برنامه ریزی عملیاتی و رفع نقاط ضعف گذشته به مطالبات عامه مردم در خصوص رفع بحران بیکاری و ایجاد اشتغال و وعده های داده شده در ایام انتخابات با معرفی کابینه ای قوی و منسجم در وقت معین به مجلس شورای اسلامی همت مضاعف بگمارند.

خبرنگار و منتشرکننده: راضیه فراهانی

کد خبر: 780337

وب گردی

وب گردی