مقامات امارات: اخوان‌المسلمین عامل اصلی گسترش افراط‌گری و تروریسم است

مقامات امارات "طرح تاریخی پادشاه عربستان را در راستای برگزاری اجلاس سران کشورهای عربی، ‌اسلامی، آمریکایی" ستودند.

به گزارش ایسکانیوز، به نقل از سایت النشره، مقامات امارات از مقامات عربستان به خاطر اینکه تمام تلاش خود را در راستای روند صلح و ثبات در جهان انجام داده‌اند، تشکر کردند‍!

در بیانیه‌ای درباره نشست سران کشورهای عربی، اسلامی، آمریکایی مقامات امارات از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا به خاطر مشارکتش در این نشست تشکر کردند.

مقامات امارات تاکید کردند که مشارکت رئیس‌جمهوری آمریکا در این نشست سران مرحله جدیدی از روابط را به وجود می‌آورد.

مقامات این کشور همچنین تاکید کردند: ما نیاز مبرمی به جهان صلح جو داریم و تروریسم هیچ ارتباطی با فرهنگ،‌ دین، جامعه یا کشور ندارد.

آنها همچنین اعلام کردند: امکان ندارد کشوری به تنهایی به رویارویی با خطر تروریسم بپردازد از این رو ناچار به همکاری بین‌المللی برای نابودی تروریسم و افراط گرایی است و نباید اجازه نفوذ افراط‌گرایی در دین اسلام را بدهیم.

مقامات امارات در ادامه مدعی شدند: ما به رویکرد گسترده‌ای برای مبارزه با افراط‌گرایی و تروریسم تکیه کرده‌ایم و استراتژی ملی را که شامل ریشه‌کن کردن تروریسم است، قرار دادیم و استراتژی ما شیوه پیشگیرانه است.

آنها تاکید کردند: اساس و پایه مقابله با تروریسم رویارویی با تفکر افراط گری است.

مقامات این کشور همچنین گفتند: گروه‌هایی که تفکر افراط‌گری را انتقال می‌دهند که در راس آنها اخوان المسلمین هستند نقشی مشکوک برای اهداف سیاسی بازی می‌کنند. گروه اخوان المسلمین زمینه اصلی برای گسترش افراط گری و تروریسم است و این گروه استفاده از خشونت علیه بی‌گناهان را توجیه می‌کند.

منبع: ایسنا

303/300

کد خبر: 780368

وب گردی

وب گردی