مراسم بزرگداشت آزادسازی خرمشهر در دانشگاه آزاد اسلامی/ تجلیل از اساتید و کارکنان ایثارگر دانشگاه

در آستانه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، حسین نصیرزاده فرمانده مرکز بسیج کارکنان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی به تشریح ویژه برنامه های دانشگاه به مناسبت آزادسازی خرمشهر پرداخت.

به گزارش ایسکانیوز، همه ساله در روز سوم خرداد همایش های گرامیداشت آزادسازی خرمشهر در سراسر کشور برگزار می شود. امسال نیز مراسم ویژه ای با همت مرکز بسیج کارکنان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، در سالن شهید مطهری سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد.

به گفته فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی؛ این مراسم با حضور دکتر نوریان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ، سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و سایر مسئولان برگزار می شود.

نصیرزاده با بیان اینکه در این مراسم علاوه بر مسئولان، استادان و کارکنان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، دیگر دانشگاه های دولتی و غیرانتفاعی نیز شرکت خواهند کرد، تاکید کرد: برنامه گرامیداشت یوم الله سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر، امسال با محوریت دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این مراسم که با حضور ایثارگران، جانبازان و آزادگان خانواده بزرگ دانشگاهیان برگزار می شود، از 6 نفر از اساتید و کارکنان ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.

فرمانده مرکز بسیج کارکنان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در پایان خاطرنشان کرد: به تمامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور و دیگر دانشگاه ها ابلاغ شده است که متناسب با شرایط و امکانات خود، به برپایی نمایشگاه عکس (با محوریت آزادسازی خرمشهر)، برگزاری نشست های جمعی، سخنرانی و همایش های مرتبط با سوم خرداد اقدام کنند.

کد خبر: 780417

وب گردی

وب گردی