تولید دستگاه روتر تجمیع کننده پهنای باند

اسد وقار فرحناک با بیان اینکه دستگاه روتر تجمیع کننده پهنای باند برای اولین بار در دنیا تولید شده است،‌گفت: با ساخت این دستگاه توانستیم نیاز کشور به زیرساخت دستگاه های خودپرداز را برطرف و سرعت و کیفیت را افزایش دهیم.

به گزارش ایسکانیوز، اسد وقار فرحناک از کارآفرینان و فارغ التحصیلان دانشگاه‌آزاد اسلامی واحد قزوین است که شرکت تعاونی اطلاع رسانی گیلانت جوان را راه اندازی کرده است، وی در خصوص این شرکت گفت: تاکنون 26 نفر در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند و دانشجویان نیز می توانند دوره های کارورزی خود را در این شرکت بگذرانند.

این فارغ التحصیل دانشگاه‌آزاد اسلامی واحد قزوین گفت: این شرکت از سال 81 ثبت شده و در 5 سال گذشته در حوزه بانکداری الکترونیک فعالیت کرده است. ماحصل رشد و پیشرفت شرکت تعاونی اطلاع رسانی گیلانت طراحی و تولید سه دستگاه دانش بنیان؛ دستگاه روتر تجمیع کننده پهنای باند، خودپرداز سیار هوشمند و مبدل کارت خوان ثابت و سیار برای اولین بار در کشور است.

وی در خصوص مهمترین دستگاه طراحی شده توسط شرکت تعاونی اطلاع رسانی گیلانت جوان، گفت: از مهمترین این دستگاه ها دستگاه روتر تجمیع کننده پهنای باند است که برای اولین بار توسط واحد قزوین تولید شده و مقام های بسیاری از جشنواره های خوارزمی، شیخ بهایی و... کسب کرده است.

این کارآفرین دانشگاه‌آزاد اسلامی واحد قزوین با بیان اینکه با این دستگاه توانستیم نیاز کشور به زیرساخت دستگاه های خودپرداز را برطرف کنیم، گفت: پیش از این بانک ها به ماهواره ها نیاز داشتند که بسیار هزینه بر بود، با ساخت این دستگاه توانستیم علاوه بر کاهش هزینه ها سرعت و کیفیت را نیز بالا بریم.

اسد وقار فرحناک افزود: با این تکنولوژی تا کنون توانسته ایم بیش از 2 هزار دستگاه خودپرداز را به شبکه بانکی متصل کنیم که بیش از یک هزار و 800 عدد از آنها در بخش خصوصی است که این امر موجب اشتغالزایی نیز شده است.

وی از صادرات دستگاه روتر تجمیع کننده پهنای باند به سایر کشورها خبر داد و گفت: تا کنون 5 بانک بزرگ کشور از مشتریان عمده ما هستند و این محصول به کشورهای آذربایجان، اکراین و تاجیکستان نیز صادر شده است.

کد خبر: 780418

وب گردی

وب گردی