هیوندای N دو مدل جدید را رونمایی خواهد کرد

شرکت هیوندای در حال آماده شدن برای معرفی i30 N می‌باشد، هر چند جزئیات جدیدی از کمپانی به بیرون درز کرده ممکن است مدل‌هایN بیشتری را در آینده‌ای نزدیک در بازار ببینیم.

به گزارش ایسکانیوز، آلبرت بیرمن، رئیس شاخه N هیوندای در مصاحبه‌ای با درایو تأیید کرده که کمپانی چند مدل پرفورمنس قوی را در دست طراحی و توسعه دارد. وی در این مورد توضیح می‌دهد: "ما با سگمنت C کارمان را شروع کردیم و پس از آن مدل فست بک را خواهیم داشت، هم اکنون نیز ما آماده کار بر روی کانسپت های سگمنت B و شاسی بلند هستیم."

بیرمن از اسم بردن مدل فست بک خودداری کرده، ولی به احتمال زیاد منظور او مدل ولوستر بوده زیر جانشین جنسیس کوپه قرار است بخشی از خانواده جنسیس باشد.

علاوه بر تأیید این که پس از i30 N یک مدل‌های پرفورمنس کوپه را عرضه خواهند کرد، بیرمنشدیداً اعتقاد دارد که مدل توسان یک نسخه N خواهد داشت. وی اشاره کرده این مدل ارتفاع سواری کم‌تر، تایرهای اسپرت تر، هندلینگ بهتر و نیروی موتور بسیار زیادی خواهد داشت. این مدیر اسبق بی ام و همچنین اشاره کرده که توسان پلت فرم بسیار خوبی برای ساخت یک شاسی بلندهای پرفورمنس دارد بنابراین به نظر می‌رسد ارائه چنین مدلی در آینده نزدیک بسیار محتمل می‌باشد.

کسانی که به دنبال یک جنسیس N بودند از شنیدن خبر این که کمپانی در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای چنین مدلی ندارد ناراحت خواهند شد. در بخشی از این گزارش بیرمن همچنین تأیید کرده که مدل جدید جنسیس جی 70 یک موتور توربو دوقلو 3.33 لیتری خواهد داشت.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:

کد خبر: 780438

وب گردی

وب گردی