لاریجانی:  ایران با انتخابات اخیر در دنیا سربلند شد و حضور قوی در منطقه پیدا کرد

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور چشمگیر و غیرتمندانه ملت ایران در انتخابات اخیر گفت: ایران با انتخابات اخیر در دنیا سربلند شد و حضور قوی در منطقه پیدا کرد، در هنگامه ای که در صحنه بین المللی انواع و اقسام مکر را شاهد هستیم و در منطقه به غایت به هم ریختگی امنیتی وجود دارد و برخی قدرت های بزرگ و بعضی از کشورهای مسئله ساز به بحران امنیتی منطقه می دمند.

به گزارش ایسکانیوز، لاریجانی در نشست علنی امروز (سه شنبه 2 خردادماه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور با اشاره به برگزاری انتخابات در 29 اردیبهشت ماه سال جاری گفت: حضور چشمگیر و غیرتمندانه و با متانت ملت عزیز ایران در انتخابات اخیر ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی ستایش برانگیز و غرورآفرین بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این حماسه کم نظیر تفضل الهی شامل حال ملت شد و با توجهات ولی الله اعظم امام زمان(عج) صحنه جدیدی از قدرت ملی کشور ما پیش روی ملت ها باز شد.

لاریجانی افزود: ایران با انتخابات اخیر در دنیا سربلند شد و حضور قوی در منطقه پیدا کرد، در هنگامه ای که در صحنه بین المللی انواع و اقسام مکر را شاهد هستیم و در منطقه به غایت به هم ریختگی امنیتی وجود دارد و برخی قدرت های بزرگ و بعضی از کشورهای مسئله ساز به بحران امنیتی منطقه می دمند؛حضور با صلابت ملت پشتوانه محکم امنیت ملی کشور شده و تداوم انقلاب اسلامی را تضمین کرد.

تدابیر حکیمانه و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در حضور یکپارچه و آراسته ملت در انتخابات تاثیر منحصر به فرد داشت

رئیس مجلس ادامه داد: تدابیر حکیمانه و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای که کراراً ملت عزیز را به حضور فراگیر و قانونمند دعوت کردند و به دستاندرکاران انتخابات رعایت رأی ملت را به عنوان امانت را گوشزد کردند؛در حضور یکپارچه و آراسته ملت در انتخابات تاثیر منحصر به فرد داشت.

وی با اشاره به راهنمایی های مراجع عظام تقلید و علمای اعلام و نمایندگان مجلس، نخبگان سیاسی، احزاب سیاسی، نخبگان فرهنگی، علمی، هنری و اجتماعی کشور برای حضور مردم در انتخابات گفت: راهنمایی های این عزیزان منجر به ایجاد این حضور افتخارآمیز شد که باید قدردان آنها بود.

لاریجانی از دست اندرکاران انتخابات، شورای نگهبان، وزارت کشور، نمایندگان مجلس که در هیأت های نظارت حضور داشتند و دستگاه های امنیتی و انتظامی که تلاش شبانه روزی داشتند،تشکر کرد و گفت: رسانه های گروهی و صدا و سیما با اطلاع رسانی های به موقع برای انتخابات اخیر توفیق خدمتی یافتند.

تاییدکننده: سرلک

کد خبر: 780451

وب گردی

وب گردی