آیت الله مکارم شیرازی: ساخت موشک در ایران برای وابسته نبودن به کشورهای غربی است

آیت الله مکارم شیرازی با بیان این که امروز در مکه و مدینه کمتر آثاری از اسلام را شاهد هستیم و همه ظواهر جامعه به جز یک نماز در پنج وقت، غربی شده است،گفت: آمریکایی ها به آنها سلاح می فروشند تا آنها را وابسته کنند و اگر ما خودمان موشک می سازیم، برای وابسته نبودن به کشورهای غربی است.

به گزارش ایسکانیوز، آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید دوشنبه شب در گردهمایی اساتید تفسیر حوزه علمیه قم در دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) گفت: امروز دشمنان از راه های دیگر به دنبال اجرای سیاست گام به گام شیطانی در کشورمان هستند.

آیت الله مکارم شیرازی افزود: مستکبران غربی همواره در کشورهای اسلامی به دنبال از میان بردن نام اسلام بودند، اما در کشورمان امام (ره) توانست در برابر این نفوذ شیطان ایستادگی کند.
وی با بیان این که امروز در مکه و مدینه کمتر آثاری از اسلام را شاهد هستیم و همه ظواهر جامعه به جز یک نماز در پنج وقت، غربی شده است، تصریح کرد: آمریکایی ها به آنها سلاح می فروشند تا آنها را وابسته کنند و اگر ما خودمان موشک می سازیم، برای وابسته نبودن به کشورهای غربی است.
این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنان خود اعزام اساتید تفسیر قرآن کریم به سراسر کشور را کاری بسیار ارزشمندی عنوان کرد و اظهار داشت: امروز هرچه به آموزه های قرآنی نزدیک تر شویم، مشکلات ما در جامعه کمتر خواهد بود.
وی با اشاره به تهمت ها و اهانت های ناروای بسیار به پیامبر گرامی اسلام(ص) از سوی کافران، خاطرنشان کرد: پیش از انقلاب نیز تهمت های بسیاری به امام راحل نسبت دادند اما انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، بنابراین اگر مثل کوه در برابر دشمن بایستیم، نتیجه آن ایمان آوردن گروه گروه مردم به حق و حقیقت خواهد بود.
آیت الله مکارم شیرازی در ادامه افزود: امروز مبلغان حوزه های علمیه به سراغ کسانی می روند که در پای منابر نشسته و آماده شنیدن آموزه های اسلامی و الهی هستند و اگر در این مسیر مجاهدت داشته باشند، به طور حتم موفق خواهند بود.
گردهمایی اساتید تفسیر قرآن کریم با حضور جمعی از اساتید سطوح عالی و خارج حوزه های علمیه در دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) قم برگزار شد.

302/302

کد خبر: 780452

وب گردی

وب گردی