بیادی: رای های ریخته شده در سبد رای رئیسی برای جامعه اصولگرایان نبود

عضو جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت گفت: رای هایی که به حساب آقای رئیسی ریخته شد رای های جامعه بزرگ اصولگرایان نبود. حرکت بدون برنامه و تمامیت خواه گروه جمنا آقای قالیباف و آقاى رئیسی را به مسلخ فرستاد و آنان را قربانی اهداف خودخواهانه خودشان کردند.

حسن بیادی عضو جمعیت آبادگران ایران اسلامى درخصوص انتخابات ریاست جمهوری 96 و حضور مردم در پای صندوق های رای در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز، بیان کرد: پیروز اصلی انتخابات 29 اردیبهشت مقام معظم رهبری و مردم بودند که با یک حرکت متفکرانه انقلابى و با نظر به منافع ملی صورت گرفت؛همچنین حضور توفنده مردم در انتخابات با توجه به سیاست های خارجی و منطقه خصوصاً کشورهاى حاشیه خلیج فارس که بعضاً ایادى و مزدوران آمریکا و انگلیس هستند، الحمدلله قدرت ایران اسلامى را در منطقه دو چندان کرد.


وی ادامه داد: با حضور مردم در پای صندوق های رای این پیروزی دلچسب به صورتی انجام شد که حتی تفکر اشخاص خارج از کشور که مبنی بر این بود ایرانیان خارج از کشور اپوزیسیون ایران هستند، اما شاهد این بودیم که حضور مردم در پای صندوق های رای سه برابر انتخابات گذشته بود حتی در کشوری مانند ترکیه تعرفه کم آمد و مسوولین اجرایی مجبور شدند با هواپیما کمبود تعرفه را جبران کنند.

وی با اشاره به این که خدمات اجرائى انتخابات پایین بود، افزود: صف های طولانی مردم برای رای دادن معضلی بود که در جریان انتخابات بسیار جلوه کرد و مجریان امور به نحو احسنت نتوانستند خدمات شایسته به رای دهندگان دهند، به طوری که اگر تا ساعت 3 صبح انتخابات ادامه پیدا می کرد مردم هنوز حاضر به رای دادن بودند.

کسانی که رئیسی را به صحنه انتخابات کشاندند اهداف ناصوابی داشتند

بیادی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آینده آقای رئیسی را با توجه به انتخابات چگونه می بینید، اظهار کرد: با توجه به علاقه ای که به وی دارم و همچنین با بینشی که از پشت پرده بعضی از جریانات سیاسی مخصوصاً جمنا داشتم اما راضی نبودم تا وی در انتخابات حضور پیدا کند.

وی تصریح کرد: کسانی که آقای رئیسی را به صحنه انتخابات آوردند هدفشان از رئیس جمهوری وی اهداف ناصواب خودشان بود.

رای های ریخته شده در سبد رای رئیسی برای جامعه اصولگرایان نبود

بیادی افزود: رای هایی که به حساب آقای رئیسی ریخته شد رای های جامعه بزرگ اصولگرایان نبود. حرکت بدون برنامه و تمامیت خواه گروه جمنا آقای قالیباف و آقاى رئیسی را به مسلخ فرستاد و آنان را قربانی اهداف خودخواهانه خودشان کردند.
این عضو اصولگرایان معتدل با بیان این که جمنا از روی دوستی و محبت رئیسی را کاندیدای خود نکرد، تصریح کرد: معرفی آقای رئیسی از سوی جمنا از روی حسادت بود چرا که یک آینده روشن تری را برای آقای رئیسی محتمل می دانستند و این حرکت نامیمون را با آقای رئیسی کردند.

رئیسی مشاورین و سیاستگزاران خوبی نداشت

عضو جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت در پاسخ عملکرد مشاورین رئیسی گفت: اگر آقای رئیسی مشاورین عاقل تر و با تدبیری داشته باشد آینده بدى نخواهند داشت اما در این انتخابات مشاورین و سیاست گذاران خوبی نداشتند و تیم اجرایى ستاد انتخاباتى وی بسیار فعال و موفق عمل نکردند.


بیادی گفت: مشاورین آقای رئیسی به جای دوستی با وی دشمنی کردند و وی را در مسیری قرار دادند تا آن گونه مناظرات را انجام دهد.

ترامپ برنده اصلی مناظرات بود

وی در پایان با اشاره به وضعیت نامربوط مناظره اظهار کرد: درست است که قاطبه مردم و مقام معظم رهبری پیروز انتخابات بودند ولی در مناظره ها ترامپ برنده شد چرا که حق داشت نامه به هر شش نامزد انتخاباتى بنویسد و از همه آنان تقدیر و تشکر کند که ماهیت و وضعیت مدیریت مسؤولین و ماهیت نابسامان کشورمان را دراین مناظرات برای دنیا تشریح کند که به چه شکلی است و به قول مردم آبرو براى کسی بجاى نگذاشتند و مناظره ها نوعاً تبدیل مخاصمه و یا مشاجره تبدیل گردید.

خبرنگار: راضیه فراهانی/ تاییدکننده: سرلک

کد خبر: 780457

وب گردی

وب گردی