لاریجانی:  نمایندگان پیشنهادشان درباره سیل‌های اخیر را به کمیسیون عمران اعلام کنند

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان ظرف ۴۸ ساعت نظرات خود را درخصوص گزارش سیلاب های اخیر به کمیسیون عمران ارائه دهند، گفت: کمیسیون عمران نیز درمدت یک هفته پیشنهادات نمایندگان را بررسی کرده و تا دو هفته بعد گزارش آن را به صحن علنی ارائه دهد.

به گزارش ایسکانیوز، علی لاریجانی در نشست علنی امروز (سه شنبه 2 خرداد) مجلس شورای اسلامی با اشاره به قرائت گزارش کمیسیون عمران مجلس از سیل های اخیر در استان های سیستان و بلوچستان و آذربایجان های شرقی و غربی، گفت: از آنجاکه کمیسیون عمران پیشنهاداتی را در گزارش خود آورده است، نمایندگان 48 ساعت فرصت دارند، که نظر اصلاحی خود را راجع به این پیشنهادات به کمیسیون ارائه دهند.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود:کمیسیون عمران نیز ظرف یک هفته پیشنهادات نمایندگان را بررسی کرده و تا دو هفته بعد گزارش آن را به صحن علنی ارائه دهد.

وی خاطرنشان کرد: از آنجا که سیل در استان کرمان و چهارمحال و بختیاری نیز رخ داده و در استان چهارمحال و بختیاری خساراتی را برجای گذاشته و چند نفر از هموطنان نیز مفقود شده اند،نمایندگان اگر در این زمینه نیز پیشنهاد تکمیلی دارند، به کمیسیون عمران ارائه کنند.

خبرنگار و منتشرکننده: راضیه فراهانی

کد خبر: 780505

وب گردی

وب گردی