همدردی فوتبالی‌های منچستر با افراد مصیبت‌دیده حادثه انفجار کنسرت

اهالی فوتبالی شهر منچستر از وقوع انفجار در سالن کنسرت این شهر ابراز تاسف و با افراد مصیبت‌دیده همدردی کردند.

به گزارش ایسکانیوز، بامداد سه‌شنبه، رسانه‌های محلی از شنیده‌شدن صدای انفجاری قدرتمند در شهر منچستر انگلیس خبردادند و بنابر اعلام پلیس، در این حادثه حداقل 19 تن کشته و 59 نفر زخمی شدند.

بنابه اعلام اسکای، این انفجار در سالن سرپوشیده «منچستر آرنا» جایی که کنسرت آریانا گراندی، خواننده‌ آمریکایی، در حال برگزاری بود، رخ داده است.

در این ارتباط تیم‌ها و شخصیت‌های فوتبالی مرتبط با منچستر و انگلیس واکنش نشان دادند.

باشگاه منچسترسیتی در توییتر رسمی باشگاه عنوان کرد:غم بزرگی بوجود آمد که ناشی از وقوع انفجارهایی در سالن آرنا بود.قلب‌های ما با همه کسانی که در این حادثه دچار مصیبت شدند، همراه بوده و آماده خدمات اورژانسی به شهرمان هستیم.

ونسان کمپانی، مدافع بلژیکی منچسترسیتی در صفحه اجتماعی خود نوشت:مایلم از خانواده قربانیان این حادثه از صمیم قلب تشکر کنم. امروز روزی غمباری برای کل شهر منچستر است.

کارلی لیود، ستاره زن آمریکایی که برای تیم فوتبال بانوان منچسترسیتی بازی می‌کند، نیز عنوان کرد:از آنچه در شهر منچستر رخ داد، وحشت‌ کرده‌ام. با تمامی مصیبت‌‌دیدگان همراهی می‌کنم.

ریو فردیناند، مدافع اسبق منچستریونایتد عنوان کرد:هم اکنون یکسری چیزهای جدید درباره این ماجرا که در منچستر رخ داده، شنیدم.امیدوارم همه سلامت باشند.

مارک بوسنیچ که زمانی برای منچستریونایتد بازی کرد، نیز اظهارداشت:با تمام کسانی که در این حادثه لطمه دیدند و کلا مردم خوب شهر منچستر، احساس همدردی کرده و دعا می کنم.

دریافت کننده: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده:آرش محمدی

604

کد خبر: 780545

وب گردی

وب گردی