عامری: بسکتبال، ویترین ورزش دانشگاه آزاد اسلامی است

سرپرست تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امیدوارم مسئولان جدید دانشگاه آزاد اسلامی که خود ورزشی هستند، توجه بیشتری به ورزش داشته باشند.

هادی عامری در گفت و گو با ایسکانیوز گفت: تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به 3 تیم دیگر مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال بسیار جوان تر و کم هزینه بسته شده است و توانسته با این شرایط با سرمربی خوب خود تا این مرحله از لیگ برتر بالا بیاید، گرچه حق ما فینال لیگ برتر بسکتبال بود که متاسفانه با ناداوری فینال لیگ از ما گرفته شد.

سرپست تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه بیان کرد: پس از ازدست دادن فینال لیگ برتر، بازیکنان ما روحیه خود را دوباره عزم کردند تا به مقام سومی دست یابند و در این راه کادر فنی و سرمربی تیم تلاش بسیار کردند که منجر به برد در این 2 بازی مقابل تیم شهرداری اراک شد.

وی در ادامه تصریح کرد:بازی های آخر در شهر اراک بسیار سخت است، اما تیم ما می رود برای پیروزی مقابل شهرداری اراک تا کار به بازی پنجم نرسد.

عامری در پایان گفت: امیدوارم مسئولان جدید دانشگاه آزاد اسلامی که خود نیز ورزشی هستند توجه ویژه تری به ورزش داشته باشند به خصوص بسکتبال که ویترین دانشگاه آزاد اسلامی است.

خبرنگار: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده:

604

کد خبر: 780636

وب گردی

وب گردی