ختم مشارکتی قرآن بصورت حضوری و مجازی در واحد علوم و تحقیقات

معاون دانشجویی و فرهنگی واحد علوم و تحقیقات برنامه های ماه رمضان در این واحد دانشگاهی را تشریح کرد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر کرم اله دانش فرد معاون دانشجویی و فرهنگی این واحد ضمن تبریک پیشاپیش فرارسیدن ماه پر برکت رمضان به مسئولان، اساتید، کارکنان و دانشجویان واحد علوم و تحقیقات، گفت: رمضان ماه زدودن زنگارهای گناه از دل و جان و صفای دل و باطن است.

وی با اشاره به اینکه این ماه، در میان مسلمانان از احترام، اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است، افزود: ماه رمضان، ماه سلوک روحی است. مؤمنان با مقدمه سازی و فراهم کردن زمینه های معنوی در ماه های رجب و شعبان خود را برای ورود به این ماه شریف و پربرکت آماده می کنند.

دکتر دانشفرد ادامه داد: ماه رمضان فرصتی مغتنم بویژه برای جوانان و قشر دانشگاهی است تا به خودشناسی توجه ویژه ای داشته و به تعالی، رشد و خودشکوفایی برسند.

وی با بیان اینکه معاونت دانشجویی و فرهنگی واحد علوم و تحقیقات همانند سالهای گذشته با همکاری کانون ها و تشکل های فعال دانشگاه، برنامه های متنوع و ویژه ای برای ماه مبارک رمضان تدارک دیده است، تصریح کرد: برگزاری جلسات قرآنی و ختم مشارکتی قرآن بصورت حضوری و مجازی، نشست های قرآنی با محوریت سبک زندگی و اخلاق، از جمله برنامه های در نظر گرفته شده توسط معاونت دانشجویی و فرهنگی واحد علوم و تحقیقات برای ماه رمضان سال جاری است.

وی افزود: از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده می توان به مراسم جشن ولادت کریم آل طه و ضیافت افطاری، ویژه برنامه شب های قدر و مسابقات مختلف در زمینه های قرآنی، بازدید از نمایشگاه بین المللی قرآن کریم و برپایی ایستگاه‌های پاسخگویی به سوالات و احکام شرعی در طول این ماه مبارک در سطح واحد اشاره کرد.

کد خبر: 780714

وب گردی

وب گردی