همایش  پیاده روی و اردوی تفریحی دشت لار در واحد رودهن

در اجرای تقویم بهاره و به مناسبت سالروز تاسیس دانشگاه آزاداسلامی و فتح خرمشهر تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن طبق روال سال های قبل ششمین همایش پیاده روی و اردوی تفریحی دشت لار برای کارکنان و اعضای هیات علمی برگزار نمودند.

به گزارش ایسکانیوز،به همت تربیت بدنی دانشگاه و تأکید هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن تعداد 250 نفر از کارکنان و اعضای هیات علمی در دو بخش، برادران روز یکشنبه 31/02/96 و خواهران در روز دوشنبه 01/3/96 به طبیعت زیبای دامنه های قله دماوند اعزام شدند.

در ادامه این برنامه شرکت کنندگان به وسیله چای آویشن و ناهار پذیرایی شدند و با هماهنگی گروه کوهنوردی واحد به چیدن آویشن و سبزی های صحرایی پرداختند.

دکتر شجاع رئیس واحد رودهن قبل از حرکت گروه به این مسافرت یک روزه به نیکی یاد کرد و آن را باعث تجدید قوا و روحیه جهت کارکنان و اعضای هیات علمی دانست.

کورش حنیفی مدیر تربیت بدنی با اظهار امیدواری نسبت به اجرای این برنامه در سالیان آتی گفت: گروه کوهنوردی واحد تلاش دارد تا هر ساله دربرگزاری اردوهای با کیفیت بهتربرای اعضای هیات علمی وکارکنان گام بردارد

در پایان گلگشت کارکنان و اعضای هیات علمی ازدکترشجاع به واسطه حمایت از برگزاری چنین برنامه های و ریاست عالیه دانشگاه دکترنوریان آن هم به خاطر تشویق دربرگزاری برنامه های فوق تشکرنمودند

شایان ذکر است دکترکورش پارسا معاون اداری ومالی واحد جهت تشویق اعضای هیات علمی وکارکنان وخسته نباشی به عوامل برگزاری اردو از تفرجگاه دامنه سرافرازدماوند بازدید نمودند وحمایت همه جانبه دانشگاه رابه آنها ابلاغ نمودند.

خبرنگار و انتشار دهنده: پارسا فرخوی

201

کد خبر: 780745

وب گردی

وب گردی