گردشگران بخوانند/معرفی بهترین هتل های ایران

اگر قصد سفر به یکی از شهرهای معروف ایران را دارید باید در جایی اقامت کنید که هم ارامش را برای شما به ارمغان بیاورد و هم اینکه بتوانید لذت کافی را از سفر خود ببرید و به همراه خانواده یا دوستان خواد تجربه ی یک سفر متفاوت را در هر فصی از سال داشته باشید.

به گزارش ایسکانیوز، در این مطلب قصد داریم سه هتل برتر ایران در کیش، تهران و مشهد را به شما معرفی کنیم که بی شک نام آنها را از قبل هم شنیده اید. با ادامه این بخش از اخبار گردشگری همراه سفرگستر باشید.

هتل قصر طلایی مشهد
یکی از هتل های بی همتای مشهد هتل قصر طلایی است که نام هتلی بسیار معروف و بی نظیر در شهر مقدس مشهد است؛ هتلی 5 ستاره شامل 20 طبقه که بزرگ‌ترین و نخستین ساختمان مشهد می‌باشد. در بنای ساختمانی این هتل از بهترین سازه‌ها استفاده و استانداردهای بین‌المللی روز دنیا در آن به طور کاملا دقیق رعایت شده است. هتل قصر طلایی مشهد هتلی مجلل در خیابان امام رضا و در نزدیکی حرم مطهر رضوی می‌باشد. این هتل دارای امکاناتی از جمله پارکینگ با ظرفیت بالای 50 دستگاه و واحدهای اقامتی گوناگون و همچنین تجیهز شده به فضاهای ورزشی و تفریحی چون استخر، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی و محل تفریح و بازی کودکان می باشد.



هتل قصر طلایی مشهد
همچنین در ادامه می توان از دیگر امکانات هتل قصر طلایی مشهد به چندین رستوران با فضاهای مناسب و متنوع اشاره کرد. لازم به ذکر است با اقامت در این هتل دسترسی کاملا خوبی به بعضی از جاذبه‌های شهر همچون آرامگاه نادر، گنبد خشتی و آرامگاه شیخ بهایی خواهید داشت. در مجموع از بهترین مراکز اقامتی کشور محسوب می شود که با امکانات در نمایی زیبا و مدرن می‌تواند لحظات فوق العاده به یادماندنی و لذت بخشی را برای مسافران به همراه داشته باشد.
اقامت در هتل قصر طلایی حتما برای شما خاطره انگیز خواهد بود و خدمات و سرویس های بی نظیر این هتل برای مسافرانش تا مدت ها در ذهن شما باقی خواهد ماند.
در صورتی که قصد رزرو هتل قصر طلایی را هم دارید، می توانید با مراجعه به وب سایت Safarme تنها در چند دقیقه اتاق های مورد نظرتان را در این هتل رزرو کنید.
هتل داریوش کیش
این هتل کاملا تخصصی است و کارکنان آن در امر هتل داری کاملا مجرب هستند، که بسیار دلسوز و مهربان می باشند و برای رفاه حال مسافران هیچ دریغی نمی کنند. با اقامت در هتل داریوش کیش تا بازار معروف پردیس حدود چند دقیقه پیاده روی کوتاه دارید. از امکانات و خدمات رفاهی مهم هتل داریوش کیش می توان به زمین تنیس آن که در قسمت شمالی در پشت عمارت اصلی هتل داریوش واقع شده، پیست دوچرخه سواری، استخر، خدمات ماساژ، سالن بدنسازی، پینگ پونگ و قایق سواری در دریاچه هتل اشاره کرد.



هتل داریوش کیش
در کنار تمام امکانات ذکر شده باید خدمات گردشگری هتل داریوش شامل کلاسیک شو، بازدید از باغ پرندگان و استخر دلفین ها، کشتی تفریحی، ورزش های آبی و گشت تفریحی دور جزیره را هم نام برد. غذای دل انگیز و لذیذ در رستوران های آپادانا و پاسارگاد لذت سفر را چندین برابر می کند.
هتل استقلال تهران
یکی از بهترین هتل های ایران، هتل استقلال تهران است که در تقاطع بزرگراه شهید چمران و چهارراه ولیعصر(عج) قرار دارد. این هتل تشکیل شده از دو برج غربی و شرقی می باشد که برج غربی در سال 1341 به بهره برداری رسید. چند سال سال پس از آن، در سال 1351 برج شرقی هتل نیز افتتاح گردید. در حال حاضر هتل استقلال دارای 15 طبقه و در کل 552 اتاق و سوئیت را دارا می باشد. این هتل در سال های قبل از انقلاب به نام هتل رویال هیلتون فعالیت می نمود.



هتل استقلال تهران
هتل استقلال بدون شک از مهمترین هتل های پایتخت است که همواره بعنوان مناسب ترین هتل شهر برای اقامت میهمانان خارجی کشور و همچنین توریست های خارجی قلمداد می شده است.
در ادامه می توان خاطر نشان کرد که بعد از سال 1357، این هتل عضو گروه هتل های پارسیان شد و نام آن به هتل پارسیان استقلال تغییر پیدا کرد. موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب هتل پنج ستاره استقلال و همسایگی با خیابان ولیعصر، سبب دسترسی بسیار آسان به نمایشگاه بین المللی تهران می شود. آخرین بازسازی انجام گرفته روی قسمت شرقی در سال 1376 می باشد.

کد خبر: 780782

وب گردی

وب گردی