تصاویر  جدید ولوو XC40 مدل 2018 منتشر شد

 تصاویر جاسوسی مدل جدید ایکس سی 40 ولوو تاکنون چندین بار منتشر شده است، ولی اکنون با انتشار تصاویر جاسوسی جدید، ما این شانس را داریم تا به خوبی با کابین این کراس آور کوچک آشنا شویم.

به گزارش ایسکانیوز، داشبورد این خودرو یک صفحه کیلومتر تمام دیجیتال و صفحه نمایش لمسی سیستم اطلاعات سرگرمی مشابه آن چه که در برادرهای بزرگ‌ترش، ایکس سی 60 و ایکس سی 90 دیده‌ایم دارد. فریم‌های مشکی براق به کار رفته در داشبورد به نظر می‌رسد بسیار اثر انگشت و گرد و خاک به خود جذب خواهد کرد و این مورد می‌تواند برای خیلی‌ها ناخوشایند باشد. اندازه صفحه نمایش همان 9.2 اینچ به کار رفته در مدل‌هایبزرگ‌تر این سری می‌باشد.

از دیگر موارد جالب توجه در داشبورد خودرو می‌توان به دریچه‌های هوای عمودی آن اشاره کرد که بیشتر به دو مدل S90 وV90 شباهت دارد تا دو برادر بزرگ‌تر این کراس آور کوچک. در مورد فرمان چرمی این خودرو، به نظر می‌رسد ولوو آن را از مدل‌هایR-Designگرفته و تغییرات کوچکی در آن اعمال کرده، به گونه‌ای که پره‌های آن بر خلاف رنگ براق مدل‌های اخیر ولوو، مات‌ترمی‌باشد.

در قسمت عقب، فضای پای سرنشین بسیار خوب و کافی می‌باشد و میز تاشو به عنوان یک آپشن قرار است برای آن عرضه شود. در این تصاویر همچنین می‌توان طراحی پنجره‌ها را دید، با نگاهی به این قسمت متوجه می‌شویم که نسخه نهایی ایکس سی 40 بر خلاف کانسپت 40.1 که ستون سوم بزرگی داشت، پنجره کناری سوم خواهد داشت. دستگیره درب‌های این خودرو نیز در مقایسه با مدل کانسپت تغییراتی داشته و شکل به طور کلی معمولی‌تری خواهند داشت.

ایکس سی 40 که نخستین خودروی ولوو ساخته شده روی پلت فرم CMA لقب گرفته، طی ماه‌های آتی با موتورهای سه و چهار سیلندر وارد بازار خواهد شد که انواع موتورهای توربو و یک نسخه T5 TwinEngineهیبریدی نیز خواهد داشت. ایکس سی 40 قرار نیست مدت زیادی ارزان‌ترین مدل کراس آور در مجموعه ولوو باقی بماند، زیرا این کمپانی تحت مالکیت شرکت چینی جیلی قبل تأیید کرده که قصد تولید مدل کوچک ایکس سی 20 را نیز دارد.

ولوو ایکس سی 40 اواخر امسال یا اوایل سال آینده میلادی و پس از شروع تولید در کارخانه Ghentبلژیک قرار است وارد بازار شود.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:

کد خبر: 780836

وب گردی

وب گردی