جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اقدامات خصمانه آل خلیفه علیه شیخ عیسی قاسم را محکوم کرد

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در اطلاعیه ای اقدامات خصمانه آل خلیفه علیه شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرینی و حکم دادگاه این کشور را محکوم کرد و از تمام اندیشمندان و مسلمانان جهان خواست مراتب اعتراض شدید خود را نسبت به این ظلم مشهود نشان دهند.

به گزارش ایسکانیوز، متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم

امروز که رژیم جبار و سرسپرده آل خلیفه بدون توجه به اعتراضات گسترده مراجع عظام تقلید، علما، مردم و نهادهای بین المللی در اقدامی نا بخردانه و با برپایی یک دادگاه نمایشی، حکمی فرمایشی و بی‌پایه و اساس علیه آیت الله شیخ عیسی قاسم «زعیم شیعیان بحرین» صادر می کند و بر اساس اخبار واصله با شلیک گلوله و گاز اشک آور به منزل این عالم بزرگ یورش می برند، باید بداند دیری نخواهد پائید که مردم بحرین تابعیت آل خلیفه را لغو می کنند و تک تک آنها را به سزای اعمالشان خواهند رساند.

این اقدامات آل خلیفه در بی توجهی و ظلم به مرجعی عالم، پرهیزگار، مخلص و مردمی؛ اوج ظلم، خفقان، استبداد و عدم توجه و التزام به قانون و مطالبات مردمی است.

بی‌شک دست پیدا و پنهان سران آل‌سعود در این فتنه‌انگیزی‌ها مشهود است، حکامی که به مردم بی‌گناه خود نیز رحم نمی‌کنند و عوامیه و قطیف را به خاک و خون کشیدند امروز در حمایت از جهالت‌ها و خودخواهی‌های آل‌خلیفه نقشی پررنگ دارند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم این بدعت آشکار در هتک حرمت علمای دین و حریم مسلمین را به شدت محکوم ‌نموده، و از تمام اندیشمندان و مسلمانان جهان می‌خواهد مراتب اعتراض شدید خود را نسبت به این ظلم مشهود نشان دهند، همچنین از پایداری و استقامت مردم بحرین در حمایت از آیت الله شیخ عیسی قاسم تقدیر و تشکر می نماید، که ان شاء الله نصرت خداوند در گرو پایداری و استقامت آنان است.

تاییدکننده: سرلک

کد خبر: 780864

وب گردی

وب گردی