اسامی اعضای فراکسیون امید و نمایندگان لیست امید منتشر می‌شود

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت که به زودی اسامی اعضای فراکسیون امید و نمایندگانی که با لیست امید وارد مجلس دهم شدند، منتشر می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، بهرام پارسایی اظهار کرد: بالغ بر 160 نماینده با لیست امید و با پذیرش تعهدات این لیست وارد مجلس شدند، اما به هر دلیلی بعد از ورود به مجلس در فراکسیون امید حضور پیدا نکردند.

وی افزود: مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 پیام خود را مطرح کردند و در انتخابات مجلس در سال 94 با انتخاب نمایندگان لیست امید اهداف و خواسته‌هایشان را بیان کردند و در اردیبهشت 96 هم با رای به آقای روحانی و انتخاب لیست امید شوراها در کلانشهرها در راستای انتخاب‌های قبلی خود گام برداشتند.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: مردم اکنون منتظرند که این تحرکات در انتخابات هیئت رئیسه مجلس هم نمود داشته باشد. بر این اساس ما لازم می‌دانیم به مردم اعلام کنیم که چه کسانی به تعهدات خود عمل کردند. چراکه دانستن حق مردم است و ما باید این موارد را به اطلاع مردم برسانیم.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس در گفت‌وگو با ایسنا، یادآور شد: نمی شود کسانی به نام لیست امید وارد مجلس شوند و با آقای عارف و بزرگان اصلاح‌طلب سلفی بگیرند و رویه‌شان در مجلس چیز دیگری باشد.

302/302

کد خبر: 780889

وب گردی

وب گردی