احتمال حملات تروریستی دیگر در انگلستان/ همکاری ارتش  با نیروی پلیس

در حالی تحقیقات درباره انفجار پر سر و صدای منچستر ادامه دارد که همکاری ارتش و پلیس انگلستان برای دفع حملات تروریستی افزایش داشته است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری تاس، تحقیقات درباره انفجار پر سر و صدای منچستر ادامه دارد. کمسیر مارک رالی از پلیس ضد تروریستی گفت: تلاش می‌کنیم هرچه سریع تر این موضوع را حل کنیم.

وی در ادامه گفت: یک نفر را دستگیر کرده کرده ایم و جست و جوها درباره این موضوع و هر فعالیت تروریستی دیگر کماکان ادامه دارد.اما مشخص نیست که پای یک گروه تروریستی در میان بوده است یا خیر. در 24 ساعت گذشته ما تعدادی سرنخ درباره این حادثه را پیگیری کرده ایم و به طور مداوم در تلاش هستیم تا به این موضوع رسیدگی کنیم.

ارزیابی های پلیس انگلستان نشان می دهد احتمال وقوع حملات تروریستی دیگر نیز وجود دارد. لذا ممکن است سطح حملات تروریستی به نقطه بحرانی برسد.

لذا از این پس تعداد نیروهای پلیس به ویژه در نقاط پر تردد افزایش خواهد یافت و ارتش نیز در حفظ امنیت این کشور به نیروهای پلیس کمک خواهد کرد.

انفجار منچستر در ساعت 22:35 دقیقه به وقت محلی در یک سالن کنسرت موسیقی در شهر منچستر رخ داد که منجر به کشته شدن 22 تن و زخمی شدن 58تن گردید.

مترجم: مجتبی اسماعیلی/تایید: سرلک

کد خبر: 780905

وب گردی

وب گردی