احداث کارخانه‌های بازیافت نخاله‌های ساختمانی

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: قرارداد احداث مجموعه کارخانه‌های بازیافت نخاله‌های ساختمانی، تولید آسفالت و استحصال شن و ماسه، در حال حاضر در فاز اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذی‌صلاح و تجهیز کارگاه است.

به گزارش ایسکانیوز، منصور باقرصاد سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با اشاره به آخرین وضعیت احداث کارخانه پسماند‌های ساختمانی، اظهار داشت: تاکنون ۲ قرارداد در خصوص احداث مراکز بازیافت نخاله‌های ساختمانی در مجتمع پردازش و دفع زباله آبعلی منعقد و ابلاغ شده است.

وی به شرایط کنونی قراردادهای مذکور اشاره کرد و گفت: قرارداد احداث کارخانه بازیافت نخاله‌های ساختمانی در حال حاضر در فاز احداث ابنیه و احداث سوله‌های خردایش اولیه و ثانویه نیز رو به اتمام است.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران ادامه داد: قرارداد احداث مجموعه کارخانه‌های بازیافت نخاله‌های ساختمانی، تولید آسفالت و استحصال شن و ماسه، در حال حاضر در فاز اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذی‌صلاح و تجهیز کارگاه است.

باقرصاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان افزود: کارخانه استحصال شن و ماسه در حال حاضر در مجتمع پردازش و دفع آبعلی مشغول به فعالیت است.

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی / منتشر کننده: زهره حاجیان

700/308

کد خبر: 780915

وب گردی

وب گردی