علی مطهری: سینمای دفاع مقدس  نباید دستوری و سفارشی باشد

نایب رئیس مجلس معتقد است سینمای دفاع مقدس نباید به شکل دستوری و سفارشی باشد بلکه تهیه‌کنندگان و کارگردان‌ها باید فیلم‌های جذاب در این زمینه بسازند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خانه ملت، علی مطهری، گفت: بهترین راه زنده نگه داشتن روحیه مجاهدت در مردم این است که خاطرات دفاع مقدس به صورت فیلم سینمایی ساخته شود و مردم آن را ببینند و دوباره آن حماسه‌ها و روحیه جهاد و مبارزه با ظلم زنده شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روح حماسه و نیز تهاجم به ظلم باید در مردم زنده نگه داشته شود، افزود: در اسلام نیز حکم جهاد و امر به معروف و نهی از منکر نشانه آشکاری برای مبارزه با ظلم و بی‌عدالتی است؛ لذا روحیه مجاهدت همیشه باید در مردم کشور زنده باشد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر لزوم حمایت از سینمای دفاع مقدس تصریح کرد: طبیعی است که اینکار باید انجام شود و البته نباید به شکل دستوری و سفارشی باشد و تهیه‌کنندگان و کارگردان‌ها باید به اینگونه کارها رغبت نشان دهند و اگر فیلم‌های جذاب در این زمینه بسازند، مورد استقبال نیز واقع می‌شود و از نظر اقتصادی نیز صرف می‌کند و سرمایه آنها نیز برمی‌گردد.
501501

کد خبر: 780926

وب گردی

وب گردی