حماس : سخنان ترامپ نژادپرستانه، جعل تاریخ و نفرت انگیز است

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس ) سخنان رئیس جمهور آمریکا را در قدس اشغالی، نژادپرستانه، جعل تاریخ و نفرت انگیز خواند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، فوزی برهوم، در گفتگو با الجزیره گفت: «اظهارات رئیس جمهور آمریکا در قدس به طور کامل نژادپرستانه، جعل تاریخ، ترویج نفرت پراکنی و تثبت ارکان نظام جدید آپارتاید اسرائیلی است، این سخنان برای مردم فلسطین و کل منطقه بسیار خطرناک است در نتیجه سیاست آمریکا را باید سیاستی خطرناک خواند. مردم فلسطین باید در مقابل چنین سیاستی متحد شوند تا بتوانند در صفی واحد در برابر جنین سیاستی بایستند و از مردم، سرزمین و مقدسات دفاع کنند.»

وی افزود:« این سیاست خطرناک آمریکا تاکیدی بر این مسئله است که هر گروهی، اعم از فلسطینی یا غیر فلسطینی، اگر دل در گرو کمک های آمریکا داشته باشند بازنده خواهند بود.»

صهیونیست های شهرک نشین به روستایی در جنوب حیفا یورش بردند

شبکه تلویزیونی العالم به نقل از خبرنگار خود اعلام کرد، شهرک نشینان با یورش به روستای عاره در جنوب حیفا، که روستای کریم یونس از قدیمی ترین اسرای فلسطینی است، دو خودروی روستاییان را به آتش کشیدند.

نظامیان صهیونیست شمار دیگری از فلسطینیان را در کرانه باختری بازداشت کردند

نظامیان صهیونیست با یورش به برخی از شهرها و روستاها در کرانه باختری رود اردن، به بازداشت های گسترده اقدام کردند.

پایگاه اینترنتی خبری العهد لبنان نوشت: نیروهای اشغالگر صهیونیستی صبح امروز «علقم حمایل» اسیر آزاده فلسطینی را در منزلش در شهر «بیتا» در جنوب نابلس در کرانه باختری اشغالی بازداشت کردند.

به نوشته این پایگاه، در شهر الخلیل نیز نیروهای نظامی دشمن صهیونیستی، به منزل نظال القواسمه یورش بردند. نیروهای اشغالگر همچنین با محاصره محل کار صلاح زغیر اسیر آزاده، وی را نیز بازداشت کردند.

نیروهای اشغالگر با یورش به منزل خانواده ماهر عبیات اسیر فلسطینی در منطقه «واد فریحه» در شهر بیت لحم، برادر وی را بازداشت کردند.

همچنین نیروهای اشغالگر با محاصره اردوگاه آوارگان در قلندیا شمال قدس اشغالی، نبیل الحموز جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

306

کد خبر: 780949

وب گردی

وب گردی