ترکیب احتمالی فینالیست‌های اروپا/ مورینیو به دنبال سه‌گانه سطح دو

دو تیم ریشه دار قاره فوتبال امشب مقابل هم قرار می‌گیرند تا قهرمان دومین جام برتر باشگاهی در سطح جهان مشخص شود.

به گزارش ایسکانیوز، آژاکس آمستردام شاید برای فوتبال دوستان جوان شناخته شده نباشد اما این تیم در دهه 70 و 90 میلادی تیم محبوب بسیاری از جوانان در کره خاکی بود. تیم هلندی که به کارخانه بازیکن سازی در اروپا مشهور است 4بار در لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی رسیده و حالا دومین فینال یورو لیگ یا همان جام یوفا را تجربه می‌کند. آژاکس در این فصل به خاطر یک امتیاز کمتر تیم دوم کشور هلند شد و در جام حذفی هم موفق نبود اما یک جام اروپایی می‌تواند ناکامی‌های این فصل این تیم باشگاه قدیمی را به خوبی جبران کند.

تیم جوان آژاکس پس از سال‌ها سکوت در اروپا حالا به فینال رسیده تا فوتبالی‌هایی که خاطرات شیرین و طلایی این تیم را در ذهنشان قاب کرده‌اند به بازگشت پرقدرتش امیدوار باشند.

در طرف مقابل، منچستر یونایتد که در ویترین خودش همه گونه جامی را چیده، حالا به دنبال فتح لیگ اروپاست تا این ویترین رنگارنگ دیگر جای خالی نداشته باشد!

منچستر مورینیو امسال در جزیره نتوانست موفقیت چشمگیری در لیگ داشته باشد اما دو قهرمانی در جام خیریه و اتحادیه تا حد زیادی فشارها و انتقادها را از بین برد و دست سرمربی را پر کرد. خوزه اکنون امیدوار است با پیروزی مقابل آژاکس، سه جام را در پایان فصل به اولترافورد ببرد و سه‌گانه‌‌‌ای را به ثبت برساند. این سه گانه قطعا امتیاز ویژه‌ای برای سرمربی شیاطین سرخ خواهد بود هرچند که عده‌ای آن را در سطح و درجه دوم بدانند! مورینیو را باید بهترین مربی قرمزهای منچستر پس از فرگوسن دانست چرا که این تیم با مویس و فن‌خال نتوانست از اعتبار خودش در انگلستان و اروپا دفاع کند اما حالا با آقای خاص سابق دوجام داخلی و یک فینال قاره‌ای را در دست گرفته است.

ضمن اینکه شاید کاپیتان رونی پس از این بازی از باشگاه نامدار منچستر جدا شود و به آبی‌های مرسی‌ساید بپیوندد و به همین خاطر واجب است منچستر قهرمان شود تا مردمحبوب جزیره تیمش را با جام اروپایی ترک کند.

ترکیب احتمالی منچستر:

سرخیو رومرو، آنتونیو والنسیا،‌ فیل جونز، دلی بلیند، متئو دارمیان، مایکل کریک، آندر هررا، پل پوگبا، جسی لینگارد، هنریک مخیتاریان و مارکوس راشفورد

ترکیب احتمالی آژاکس:

اونانا، رِیدوالد، لایت، سانچز، ول‌من، زیِچ، شُونه، کلاسن، یونس، دال‌برگ، ترائوره

دو تیم منچستر یونایتد و آژاکس آمستردام امشب و از ساعت 23:15 در استکهلم سوئد مقابل هم قرار خواهند گرفت.

دریافت کننده: صدف خالقی - انتشاردهنده:آرش محمدی

602

کد خبر: 780959

وب گردی

وب گردی