جوان پور:انتخابات 29 اردیبشهت خلق حماسه دوباره ملت ایران بود

همزمان با فرارسیدن سوم خرداد ماه سالروز آزاد سازی خرمشهر ، مراسم بزرگداشت این روز حماسی با حضور اساتید ، کارکنان و دانشجویان داشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در محل یادمان شهدای گمنام این واحد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایسکا نیوز از ارومیه، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در این مراسم با اشاره به اینکه امنیت امروز کشور با فداکاری رزمندگان اسلام و از برکت خون شهدا به دست آمده است گفت:این عزیزان جان دادند تا ما در آسایش و امنیت زندگی خود را سپری کنیم،سوم خرداد یکی از اتفاقات بزرگ و حماسی در تقویم تاریخ کشور ما است.

جوان پور گفت:راه آینده ایران برای پیشرفت و سربلندی باز هم مقاومت است، رمزعزت و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی مقاومت بوده و همچنان ادامه دارد، نبرد رزمندگان اسلام در لبنان و مدافعان حرم در سوریه فصل جدیدی از این مقاومت ها در تاریخ است و باید توجه کنیم که در کنار مذاکره و تعامل باید در مقابل زورگویی های جبهه استکبار مقاومت کنیم.

وی انتخابات 29 اردیبهشت را یک حماسه دیگر برای کشور دانست که مردم با وجود همه تحریم ها و فشار باز هم در صحنه حضور داشتند و پایبند عهدی هستند که با آرمان های شهدا و امام شهدا بسته اند.

وی امنیت و آرامش حاکم بر جامعه را مرهون جانفشانی ها و شهادت ها خواند و گفت : بر روح والای شهدای انقلاب،دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم درود میفرستیم و در همه حال قدردان زحمات و مجاهدت های آنان هستیم .

لازم به ذکر است نثار گل، غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدای گمنام واحد ارومیه از ویژه برنامه های این واحد به مناسبت آزادسازی خرمشهر بود .

کد خبر: 780972

وب گردی

وب گردی