تبدیل دانشگاه آزاد اسلامی به قطب علمی علوم دریایی در راستای اجرای تفاهم نامه مشترک با انجمن کشتیرانی/ بازنگری رشته ها و تدوین سرفصل های مورد نیاز در امور دریا

به منظور ایجاد و ارتقای رشته های دریایی، سرپرست دفتر مطالعات و برنامه ریزی آموزشی و درسی دانشگاه‌آزاد اسلامی و رییس هیات مدیره انجمن کشتیرانی با یکدیگر دیدار کردند.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر گوهری سرپرست دفتر مطالعات و برنامه ریزی آموزشی و درسی دانشگاه‌ آزاد اسلامی در تشریح دیدار مذکور گفت: این جلسه به منظور اجرایی کردن تفاهم نامه منعقد شده میان دانشگاه آزاد اسلامی و انجمن کشتیرانی و همچنین در راستای بحث اشتغال و تدوین سرفصل های رشته های دریانوردی و کشتیرانی برگزار شد.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام سال "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" توسط مقام معظم رهبری گفت: با توجه به تاکیدات دکتر نوریان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی و در راستای رهنمودهای رییس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه‌ بر امر اشتغال فارغ‌التحصیلان و ارتباط دانشگاه با صنعت، دفتر مطالعات و برنامه ریزی آموزشی و درسی با همکاری انجمن کشتیرانی و دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد خارک در حال بازنگری رشته ها و تدوین سرفصل های مورد نیاز در امور دریاست.

گوهری افزود: در این جلسه مقرر شد در راستای ایجاد و افزایش دانش دریانوردی در جامعه، سرفصل های رشته های موجود بازنگری و سرفصل های برخی از رشته های مورد نیاز تدوین شود.

سرپرست دفتر مطالعات و برنامه ریزی آموزشی و درسی دانشگاه‌آزاد اسلامی با بیان اینکه ایجاد اشتغال و تبدیل واحدهای دانشگاهی به قطب علمی بر اساس پتانسیل های منطقه ای از دغدغه های سرپرست دانشگاه آزاداسلامی است، گفت: امیدوارم با تفاهم نامه مذکور ، دانشگاه‌آزاد اسلامی بتواند در علوم دریایی تبدیل به قطب علمی شده و به عنوان یک برند در تربیت نیروهای متخصص در دنیا معرفی شود.

خبرنگار و انتشار دهنده: پارسا فرخوی

201

کد خبر: 780995

وب گردی

وب گردی