مصاحبه دکتری دانشگاه علامه طباطبایی 10 تیر آغاز می شود

بر اساس اعلام دانشگاه علامه طباطبایی مصاحبه پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۹۶ این دانشگاه از 10 تیر جاری آغاز می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز،‌ معاونت آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان آزمون دکتری نیمه متمرکز سال تحصیلی ۹۶-۹۷ این دانشگاه از ۱۰ تیر آغاز و تا بیستم این ماه ادامه دارد. بر این اساس همه پذیرفته شدگان دوره های مختلف (روزانه، پردیس خودگردان، بورس اعزام ) می توانند طبق زمانبندی اعلام شده که جزییات آن در سایت دانشگاه علامه طباطبایی به نشانی اینترنتی http://atu.ac.irمنتشر شده است در این مصاحبه شرکت کنند.

همچنین آزمون زبان داوطلبان غیر فارسی زبان دانشگاه علامه طباطبایی طی دو مرحله برگزار خواهد شد که آزمون کتبی این داوطلبان روز ۱۴ تیر، بررسی سوابق علمی و مصاحبه حضوری آنها نیز در روزهای ۱۴ و ۱۵ تیرماه برگزار می شود.

دانشگاه علامه طباطبایی به عنوان بزرگترین دانشگاه علوم انسانی در راستای ارتقای کیفیت آموزشی به­ منظور سنجش علمی و بررسی سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی و ایجاد شرایط مناسب و یکسان، به صورت نیمه متمرکز و طی یک مرحله بررسی سوابق علمی ومصاحبه (به استثنای رشته آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان که طی دو مرحله کتبی وبررسی سوابق علمی و مصاحبه)دانشجوی دکتری می پذیرد. جزییات کامل آن در سایت دانشگاه منتشر شده است.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی

204/201

کد خبر: 781012

وب گردی

وب گردی