محسنی:  ورزش بانوان احتیاج به حمایت بیشتری دارد/حضور در خانواده دانشگاه آزاد اسلامی باعث افتخار است

بازیکن شمشیربازی تیم دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امیدوارم سرپرست جدید دانشگاه نگاهی ویژه به ورزش بانوان داشته باشد.

مطهره محسنی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز در خصوص شرایط در تیم دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تیم دانشگاه خیلی خوب است؛ قراردادهای ما با تیم دانشگاه یک ساله امضا می شود و مطالباتمان به صورت کامل هرساله پرداخت می شود. در حال حاضر منتظر اقدام مسوولان برای تمدید قراردادهایمان هستیم. حضور در خانواده دانشگاه آزاد باعث افتخار ماست.

وی ادامه داد: پس از پایان لیگ ما به صورت انفرادی تمرینات خود را پیگیری می کنیم تا خیلی از شرایط مسابقات و آمادگی دور نشویم. ما در هفته سه جلسه تمرینی داریم و با شروع فصل جدید تمرینات زیر نظر سرمربی و به صورت گروهی پیگیری خواهد شد. برنامه های زیادی برای فصل جدید داریم و می خواهیم عنوان قهرمانی را از آن خود کنیم تا به افتخارات مجموعه ورزش دانشگاه آزاد بیافزاییم.

بازیکن شمشیربازی تیم دانشگاه آزاد اسلامی در خاتمه افزود: امیدوارم سرپرست جدید نگاهی ویژه به ورزش بانوان داشته باشد؛ استعدادهای خیلی خوبی در ورزشکاران خانم هست که با کشف آن ها و حمایت های مسوولان افتخارآفرین خواهند شد. محمد علی نوریان مدیری حرفه ای و لایق است و تنها خواهش من بیشتر بها دادن و حمایت از ورزش به خصوص بانوان است.

خبرنگار: صدف خالقی - انتشاردهنده:

602

کد خبر: 781029

وب گردی

وب گردی