بازدید مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از سازمان سما

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد با حضور در سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد از مرضیه جوهری معلم و مدیر گروه تربیت بدنی این آموزشگاه تجلیل کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد علاوه بر دیدار با محمدرضارحیمی دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما و رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سما استان یزد از مرضیه جوهری معلم سمایی و مدیر گروه تربیت بدنی دانشکده سما که به عنوان یک معلم در راستای اشاعه فرهنگ ورزش و سلامتی تلاش کرده با اهدای لوح قدردانی و تجلیل کرد.

شریعتی گفت: جایگاه معلمان عرصه فراموش نشدنی است و هر جای از جامعه و خانواده را نظاره کنیم اثر کار معلمان وجود دارد و همه آحاد جامعه مدیون خدمات این عزیزان هستند و باید با ارج نهادن به این قشر تلاشگر، دین خود را به مقام رفیعشان بطور شایسته ادا کنند. امروز همان طور که در جامعه به آموزش نیاز است باید به جسم سالم و روح وروان شاداب توجه شود. بنابراین وظیفه خود دانستیم تا از معلم عزیزی که درکنار علم آموزی به گسترش وترویج فرهنگ ورزش در زمینه های مختلف تلاش می کند تشکر و قدردانی کنم.

رحیمی هم با معرفی سازمان سما و مرکز آموزشی فرهنگی سما در استان یزد و خدمات و عملکرد این مجموعه فرهنگی آموزشی، برخی از افتخارات ورزشی دانش آموزان و دانشجویان سمایی را در رشته های مختلف ( تکواندو، اسکیت، شطرنج، المپیاد های ورزشی و....) که درسطح کشور کسب شده است را بیان کرد.

معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سما یزد گفت: باتوجه به وجود پتانسیل و امکانات خوب ورزشی در مرکز آموزشی سما واحد یزد و فعالیت رشته تربیت بدنی در آموزشکده فنی و حرفه ای سما؛ آمادگی داریم با همکاری و مساعدت اداره کل ورزش و جوانان استان و هیات های ورزشی در رشته‌هایی که می‌تواند برای استان افتخار آفرینی و قهرمانی داشته باشد در زمینه تربیت سرمایه انسانی و هنرجو سرمایه گذاری و همکاری کنیم.

دریاف کننده: مهرنوش زارعی

204/201

کد خبر: 781058

وب گردی

وب گردی