تابش:  نمایندگان لیست امید گزینه‌های انتخابات هیأت رئیسه را اعلام می‌کنند

نایب رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت که نمایندگان لیست امید، فهرستی را برای انتخابات هیأت رئیسه مجلس ارائه خواهند کرد.

به گزارش ایسکانیوز، محمدرضا تابش اظهار کرد: تفاهم، وحدت و همدلی بین نیروهای اصلاح‌طلب و اعتدال‌گرا در سطح جامعه باعث پیروزی آقای دکتر روحانی شد و روح امید به آینده،‌ آرامش، توسعه و پیشرفت کشور را تقویت کرد.

وی افزود: اهتمام به پیام مردم ایجاب می‌کند که ما در مجلس هم به نحوی عمل کنیم که مردم احساس آرامش و پیگیری مطالبات و خواست‌هایشان را از طرف مجلس داشته باشند. لذا صرف‌نظر از اینکه چه کسی اکثریت است نهایت تعامل و هماهنگی را برای رسیدن به وفاق جهت پاسخگویی به پیام رأی مردم در انتخابات اخیر و مطالبات آنها داریم. تلاش‌های ما در این زمینه ادامه دارد و ان‌شاءالله علیرغم موانع و کارشکنی‌ها منتج به نتیجه خواهد شد. اگر هم جایی اختلالی ببینیم بالاجبار گزارش آن را به مردم که داوران خوبی هستند اعلام خواهیم کرد.

نماینده مردم اردکان در مجلس با بیان اینکه لیست امید برای انتخابات هیأت رئیسه فهرستی ارائه خواهد کرد، افزود: از اعضای لیست امید انتظار داریم که در این راستا اهتمام و توجه کامل را داشته باشند. سعی ما پاسخ به پیام مردم است و از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذار نمی‌کنیم. ما به مشارکت همه در اداره مجلس اعتقاد داریم ولی لیست امید باید درباره گزینه‌های خود در انتخابات هیأت رئیسه تصمیم بگیرند.

تابش با اشاره به اظهارات کاظم جلالی که گفته بود فراکسیون امید برای ریاست مجلس کاندیدا دارد در گفت‌وگو با ایسنا، یادآور شد: اگر منظور ایشان لیست امید بوده آقای عارف و لاریجانی هر دو عضو لیست امید هستند.

302/302

کد خبر: 781082

وب گردی

وب گردی