صادقی: فراکسیون امید گزینه نهایی خود برای ریاست مجلس را معرفی نکرده است/ شنبه هفته آینده معرفی گزینه اصلح از لیست امید

عضو فراکسیون امید مجلس از معرفی گزینه برای تصدی ریاست مجلس شورای اسلامی در شنبه هفته آتی خبر داد و گفت: رییس آینده و فضای موجود در مجلس غیر قابل پیش بینی است .

محمود صادقی نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز با بیان اینکه در حال حاضر با تشکیل مجمع عمومی فراکسیون امید مجلس اعضا در حال رایزنی در خصوص معرفی نفرات در پست ریاست مجلس هستند گفت: این مجمع روز شنبه هفته آینده تشکیل و گزینه نهایی فراکسیون معرفی خواهد شد.

وی در پاسخ به اینکه برخی از فراکسیون های مجلس بر سر ریاست دوباره لاریجانی به تفاهم رسیدند گفت: در حال حاضر سناریوها و استراتژی های مختلفی در خصوص انتصاب رییس مجلس شورای اسلامی مطرح است اما هیچ یک از آنها به نتیجه نخواهد رسید.

نماینده مردم تهران در ادامه افزود: در حال حاضرهیچ یک از فراکسیون ها گزینه نهایی خود و گرایش خود در خصوص اشخاصی که مورد موافقت آنهاست را معرفی نکردند.

صادقی در پاسخ به آیا اینکه احتمالا در این دوره نیز علی لاریجانی در مسند ریاست مجلس حضور داشته باشد گفت: طبق آمارها و گمانه زنی ها حضور لاریجانی به عنوان ریاست مجلس کاملا غیر قابل پیش بینی است چرا که این موضوع هنوز به نتیجه نهایی نرسیده است.

خبرنگار:علی درخشان/تایید:سرلک

کد خبر: 781085

وب گردی

وب گردی