هم اندیشی فتح خرمشهر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج برگزار شد

طی مراسمی و با حضور اعضای هیات علمی و کارکنان، هم اندیشی فتح خرمشهر به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این مراسم که امیر آذرفر از فرماندهان عملیات آزادسازی خرمشهر نیز حضور داشت، در خصوص اهمیت فتح خرمشهر و همچنین لزوم بزرگداشت مناسبت های هشت سال دفاع مقدس بحث و بررسی صورت گرفت.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: هشت سال جنگ بر ملت ایران تحمیل شد و به معنی واقعی کلمه ملت ما با جان و دل در مقابل دشمن تا دندان مصلح ایستادگی کردند.

امیرآذرفر با اشاره به غیرت و رشادت های ملت ایران در مقابل دشمن تا دندان مسلح، عنوان کرد: به راستی اگر رشادت های مردم عزیز ما و فداکاری نیروهای مسلح نبود ما نمی توانستیم در مقابل دشمن ایستادگی کنیم.

وی ضمن تاکید بر لزوم پاسداشت رشادت های ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس، افزود: به راستی این هشت سال سراسر عزت و افتخار برای کشور ماست و همه باید این مناسبت های مهم را پاسداری کنیم.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس در بخش دیگری از سخنان خود به بیان خاطراتی از عملیات های مختلف به ویژه عملیات آزادسازی خرمشهر پرداخت.

امیر ابوالفضل برزگری فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان، مسئول بسیج اساتید استان و همچنین شماری از اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج در این نشست هم اندیشی حضور داشتند.

خبرنگار و انتشار دهنده: پارسا فرخوی

201

کد خبر: 781121

وب گردی

وب گردی